Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Ασημένιο η Φωτεινή Παλιογιάννη

Με το ασημένιο μετάλλιο και τη 2η θέση επέστρεψε από την Αθήνα η Φλωρινιώτισσα αθλήτρια του καράτε Φωτεινή Παλιογιάννη από το κύπελλο Ελλάδος που διεξήχθη το σαββατοκύριακο 26 - 27 Σεπτεμβρίου στο ολυμπιακό κέντρο πάλης των άνω Λιοσίων.
Η Φωτεινή κατέκτησε τη δεύτερη θέση στη κατηγορία κούμιτε κορασίδων 12 ετών -42 kgr. Σε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά pool η Φωτεινή απέκλεισε καταξιωμένες αθλήτριες τις κατηγορίας της όπως τη Γιαννάκη και τη Σοφρώνη και έφτασε στον τελικό όπου μια ολιγωρία της στέρησε το χρυσό μετάλλιο.

Φωτεινή Παλιογιάννη: Είμαι πολύ ικανοποιημένη τόσο για την εμφάνισή μου όσο και για μετάλλιο που κατέκτησα. Αγωνιστικά ήμουν σε πολύ καλή κατάσταση κάτι που απέδειξα και μέσα στο tatami. Ευχαριστώ πολύ τον κόουτς μου Ανδρέα Πανετσίδη, και τον προπονητή μου στον πανημαθιακό κ. Νίκο Πανετσίδη. Το μετάλλιο αυτό θα ήθελα να το αφιερώσω στους γονείς μου οι οποίοι σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά ημέρες με στηρίζουν σε όλους μου τους στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.