Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Τι συμβαίνει με την Εθνοφυλακή στην Φλώρινα (μέρος 2ο)

Σε συνέχεια της δημοσίευσης της διαμαρτυρίας μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με θέμα ¨Τι συμβαίνει με την Εθνοφυλακή στην Φλώρινα¨, νοιώθω την υποχρέωση να αναφέρω τα ακόλουθα:
Μετά την άμεση ανταπόκριση αρμόδιου αξιωματικού, ο οποίος έδωσε απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματα που διατύπωσα στη δημοσίευσή μου και με ενημέρωσε για όλα τα θέματα και τον μοναδικό λόγο αδυναμίας επικοινωνίας του μαζί μου, εξαιτίας αλλαγής του αριθμού τηλεφώνου μου, αισθάνομαι την υποχρέωση και την ανάγκη να τον ευχαριστήσω δημόσια.
Θα ήταν αγένεια και άδικο από την πλευρά μου να μην αναγνωρίσω ότι χάρη στις προσπάθειες του σημερινού Διοικητή του ΤΕΕ, μετά από πολλά πολλά χρόνια η Εθνοφυλακή έκανε αισθητή την παρουσία της στις εορταστικές εκδηλώσεις της 25 Μαρτίου στην Ακριτική μας πόλη.
Τέλος, θέλω να του γνωστοποιήσω ότι είναι τιμή μου να υπηρετώ την πατρίδα από τις τάξεις της Ελληνικής Εθνοφυλακής και θα είμαι στην διάθεση της πατρίδος όποτε μου ζητηθεί.

Γιώργος Μ. Χουστουλάκης
Εθνοφυλακας 1ου Λόχου Τάγματος Εθνοφυλακής Φλωρίνης

(ΥΓ: θέλω για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω και δημόσια τον φίλο μου Γιώργο Λαμπράκη και το defence τα τοπικά μπλοκ floriniotika.blogspot.gr, Ράδιο Φλώρινα, Νέα Φλώρινα, τους φίλους μου διαδικτυακούς και μη για τον πολύτιμο χρόνο και χώρο που μου διέθεσαν).

1 σχόλιο:

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.