Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο μήνυμα του Νικόλαου Στεργίου

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον καθένα σας ξεχωριστά που με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας στις Ευρωεκλογές της 25 Μαΐου, σε αυτή μου την προσπάθεια να αναμιχθώ για πρώτη φορά στην πολιτική ζωή της χώρας μου με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
Όταν αποφάσισα να διεκδικήσω την ψήφο των συμπατριωτών μου, των συμπολιτών μου, των Ελλήνων είχα μια σκέψη, μια βασική αρχή, το συλλογικό συμφέρον και την συμπαράσταση στον Έλληνα πολίτη σε όλους τους τομείς, η οποία με συνοδεύει μέχρι και σήμερα και θα με συνοδεύει για τα επόμενα χρόνια.
Ευχαριστώ τον πρόεδρό μας και νυν Πρωθυπουργό της χώρας κ. Αντώνη Σαμαρά για την εμπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπό μου και μου έδωσε την ευκαιρία να αναδείξω τον αγροτικό κλάδο, την αγροτική παραγωγή ως το «κλειδί» για την ανάπτυξη της οικονομίας που θα οδηγήσει στην προώθηση και την κατανάλωση των Ελληνικών προϊόντων.
Να συγχαρώ ακόμα τους συνυποψηφίους μου για τον αγώνα που δώσανε, εύχομαι στους εκλεγμένους να πετύχουν και να διεκδικήσουν τα καλύτερα αποτελέσματα για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τους συνεργάτες μου και τους συμπατριώτες μου που μαζί καταφέραμε και δώσαμε έναν έντιμο και ειλικρινή προεκλογικό αγώνα και ένα ισχυρό στίγμα από μια παραμεθόριο περιοχή της χώρας.
Θα είμαι εδώ για να διεκδικήσω με όλες μου τις δυνάμεις ευκαιρίες και πλεονεκτήματα για τον αγροτικό κλάδο. Σας διαβεβαιώνω πως αυτό για μένα δεν είναι εύκολα λόγια αλλά συμβόλαιο τιμής.

Με εκτίμηση
Στεργίου Αν. Νικόλαος
Υποψήφιος Ευρωβουλευτής Νέας Δημοκρατίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.