Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Υποψήφιος δήμαρχος Φλώρινας ο Ευάγγελος Γκέκτσης

Η Γενική Συνέλευση της Δημοτικής Κίνησης για τη Φλώρινα που ξεκίνησε από την Πρωτοβουλία των Πολιτών για το Δήμο Φλώρινας, ανακοινώνει την υποψηφιότητα για τη θέση του Δημάρχου Φλώρινας του Ευάγγελου Γκέκτση.

Ο Ευάγγελος Γκέκτσης γεννήθηκε στη Μελίτη Φλώρινας το 1953, είναι Πολιτικός Μηχανικός με έδρα τη Φλώρινα, παντρεμένος και πατέρας 3 παιδιών.

Καλεί τους πολίτες της ευρύτερης περιοχής Φλώρινας να συμμετέχουν ενεργά στις δράσεις και προτάσεις της Κίνησης.

Για να φτιάξουμε μια Φλώρινα Αλλιώς.

134 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΒΑΓΓΕΛΗ!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΦΘΑΡΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα τόσο καθαρό πρόσωπο που έκανε συμφωνία με τον ΤΣΩΤΣΚΟ!!! ας γελάσω!!!

      Διαγραφή
    2. την συμφωνία με τον Τσώτσκο την μάθατε? γιατί εκεί είναι το ζουμί...

      Διαγραφή
    3. Ο Τσώτσκος όχι μόνο στηρίζει Γκέκτση αλλά θα του κάνει και τον συνδυασμό γιατί ο Βαγγελάκης μόνος του δεν μπορεί. Με αντάλλαγμα φυσικά γιατί έρχονται και βουλευτικές εκλογές και ο Τσώτσκος θέλει να μπει στο ψηφοδέλτιο....

      Διαγραφή
    4. Ο Τσότσκος υπήρξε ο μακροβιότερος γραμματέας της νομαρχιακής επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Φλώρινας!
      Ήταν περισσότερες φορές υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ στον νομό από οποιονδήποτε άλλο πλην Λιάνη!
      Έχει βάλει τη σφραγίδα του στο ΠΑΣΟΚ περισσότερο από κάθε άλλον!
      Αν αυτό είναι το πρότυπο του ΣΥΡΙΖΑ, τότε καλή του επιτυχία, αλλά εμείς .....δεν θα ....πάρουμε!

      Διαγραφή
    5. Δεν θα πάρουμε ούτε από αυτόν ούτε από άλλους πασοκτσίδες, που καιροφυλακτούν και ψάχνουν πού θα χωθούν και δήθεν κάνουν αυτοκριτική, δηθεν υπερκοματικοί έγιναν, αλλά βλέπεις έτσι έμαθαν να χώνονται και να επιβιώνουν παντού.Την δουλειά τους την κάνουν. Μαύρο.

      Διαγραφή
    6. Απάντηση στον ανώνυμο 26-2, 1:12
      Μη μπερδεύεσαι: Υποψήφιος είναι ο Γκέκτσης κι όχι ο Τσότσκος.
      Όσο για τον Τσότσκο, υποψήφιος ήταν όχι βουλευτής. Άρα τι σφράγισε?

      Διαγραφή
    7. Την εποχή του Πασοκ, αυτός και κάτι άλλοι.

      Διαγραφή
  2. τα είχαμε χυμα ηρθαν και τσουβαλάτα " αντε να δουμε τι άλλο θα δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Βαγγέλη γερά. Καλό αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η επιλογή Γκέκτση από τον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν το αναμενόμενο!
    Θάθελα όμως σε αυτή τη χώρα, να αποκτήσει κάποτε και μνήμη πέρα από τη γνώση για να μπορεί να κρίνει αντικειμενικά!Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον κάποτε, κάποια κυβέρνηση να καθιερώσει εκτός των ημερών εθνικής εορτής και την ημέρα εθνικής ντροπής!
    Ως ημέρα ντροπής για το έθνος μας, προτείνω την 1η Νοέμβρη!
    Θυμίζω ότι 1η Νοέμβρη του 1920, έγιναν οι εθνικές εκλογές με τον Βενιζέλο, θριαμβευτή της συνθήκης των Σεβρών, όπου γινόταν πραγματικότητα το μεγάλο όραμα γενεών και γενεών για Ελλάδα των δύο ηπείρων και των πέντε θαλασσών, όχι μόνο να μην επιβραβεύεται με την επανεκλογή του ως πρωθυπουργού, αλλά το πιο τραγικό ακόμα ότι δεν εκλέχθηκε ούτε απλός βουλευτής!
    Ο λαός ψήφισε χωρίς αίσθηση των συνεπειών της ψήφου του και ουσιαστικά αυτομαστιγώθηκε!
    Οι συνέπειες εκείνης της λαϊκής ανευθυνότητας είναι τραγικές και γνωστές στους πάντες: Μικρασιατική καταστροφή, 1,5 εκατομμύρια ξεριζωμένοι πρόσφυγες, κλπ,κλπ,κλπ!!!
    Το θλιβερά αστείο είναι ότι το τότε κομουνιστικό κόμμα (ΣΕΚΕ) συμμετείχε στην ενωμένη αντιπολίτευση και επαίρονταν για το "μεγάλο κατόρθωμα" να ρίξει τον Βενιζέλο!
    Φοβάμαι ότι και σήμερα ο λαός μας βρίσκεται σε παρόμοια σύγχυση και εύχομαι να μη θρηνήσουμε στο εγγύς μέλλον τις συνέπειες δικών μας τραγικών επιλογών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστη η προταση και η συλλογιστικη σου, εξηγησε όμως που κολλαει και πως σχετιζεται με τη συγκεκριμενη αναρτηση αναγγελιας υποψηφιότητας αγαπητε!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ότι το σχόλιο κολλάει στην συλλογιστική και την πρακτική του ΣΥΡΙΖΑ, που στηρίζεται στην ανεύθυνη ψήφο διαμαρτυρίας κάποιου κόσμου που ψηφίζει με απερισκεψία και χωρίς καμία στάθμιση των συνεπειών της ψήφου του!

      Διαγραφή
    3. Φίλε μου, δυστυχώς άφρονες στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί!
      Ειδικά όμως το κομουνιστικό κόμμα, δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέπραττε με τη δεξιά για "εθνικό σκοπό" (τότε επιδιώκονταν η εξολόθρευση Βενιζέλου)!
      Το 1989 συμμετείχαν σε κυβέρνηση με τη δεξιά για άλλον "εθνικό" σκοπό, την παραπομπή Ανδρέα Παπανδρέου στο ειδικό δικαστήριο!
      Σήμερα βέβαια δυστυχώς δεν υπάρχει "εθνικός" σκοπός για συμμετοχή τους στην κυβέρνηση (κλήθηκαν επίμονα και αρνήθηκαν)!
      Άλλωστε όσο πιο μίζερη γίνεται η ζωή του λαού, τόσο αυξάνονται τα ποσοστά των φερόμενων ως αριστερών κομμάτων!
      Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα σε όλο του το μεγαλείο!

      Διαγραφή
  5. Ρέ παιδιά μήπως είναι αποκριάτικο αστείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί βρε άχρηστοι, οι άλλες επιλογές δεν είναι αστείες εως τραγικές;

      Διαγραφή
  6. Η πιο καθαρή υποψηφιότητα μέχρι στιγμής. Αυτός στην φωτογραφία όμως ποιος είναι;;;Κοντέψαμε να μην σε γνωρίσουμε ρε ΒΑΓΓΕΛΑ, στείλε μια πρόσφατη φωτογραφία σου....όχι από την κατασκήνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι βρε Βαγγέλη!

      Διαγραφή
    2. ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ...ΘΑ ΠΕΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...

      Διαγραφή
    3. χαχαχααχαχχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχα κατασκήνωση.... ωραιος ο Βαγγέλης απο κύκλο δεν πηγαινε καλα΄για να δουμε τι κρύβετε...

      Διαγραφή
  7. Mε τέτοιους "αντιπάλους" ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ θα ξαναπάρει τον Δήμο χωρίς να κουνήσει το δακτυλάκι του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε είσαι ο κλασσικός γκρινιάρης των μπλόγκς που τίποτα δεν του κάνει, είτε κανένας ''ρηγμένος'' που κανένας δεν σε παίζει;;;
      Αν τώρα είσαι ο ''γκρινιάρης'' και πράγματι θέλεις κάτι να αλλάξει, ξεκόλλα από την οθόνη και συντάξου...όχι με τον ''εκπρόσωπο'' Βαγγέλη, αλλά με τον εαυτό σου πρώτα, εκεί στον καθρέφτη... Απολογήσου για τον χρόνο (χρόνια) που έχασες, που επέτρεψες σε ''αυτούς'' να κάνουν τη ''δουλειά'' τους ενώ εσύ ζούσες τον τίμιο βίο σου...(τσαντίστηκες λιγάκι ε;)
      Και να είσαι βέβαιος ότι τα κατάφεραν, μάλλον χάρη και τη δική σου ''βοήθεια''. (τσαντίστηκες καθόλου;) Αν καταφέρεις τελικά και τσαντιστείς καλά καλά μπορείς να συνεχίσεις παρακάτω και να συνταχθείς, αλλιώς γύρνα στην οθόνη και μείνε εκεί!
      Και κάτι ακόμα!
      Δεν θα πάρει ο Βαγγέλης τον Δήμο, δεν μπορεί...αλλά άν καταφέρεις και τσαντιστείς ''γκρινιάρη'' μου...ε ναι θα το παλέψουμε στα ίσα!!! όχι ο Βαγγέλης, αλλά εγώ και εσύ!
      τα λέμε...

      Διαγραφή
  8. Βαγγέλη ο ΣΥΡΙΖΑ Μίκρας (Β' Θεσσαλονίκης) μαζί σου!
    Θα επανέλθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΣΥΡΙΖΑ αφού πρώτα καπέλωσε την κίνηση των νέων παιδιών, αφού προσπάθησε να βρει το "όνομα" τελικά στο όνομα της Κίνησης επιβάλλει τον δικό του κομματικό υποψήφιο. Κρίμα για αυτούς που κορόιδεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεισ δικιο φιλε μονο που τα νεα παιδια εχουν φυγει απο καιρο γιατι καταλαβαν τι επαιζε απο καποιουσ.

      Διαγραφή
    2. Σε ενημερώνω ότι η συγκεκριμένη υποψηφιότητα προέκυψε ομόγωνα από τους παρευρισκόμενους και συμμετέχοντες στην όλη διαδικασία επιλογής υποψήφιου δημάρχου (να πω ότι επιτέλους μία φορά ο κόσμος επέλεξε αυτόν που θα ηγηθεί ψηφοδέλτιο και όχι αυτός που θα ηγηθεί τον κόσμο του) κόντρα και ενάντια στα θέλω και απαιτώ της τοπικής κομματικής ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ.

      Διαγραφή
    3. ποιούς καπέλωσε και ποιούς κορόιδεψε;
      ανοικτές προτάσεις δεν γίνανε και με πρωτόγνωρη μάλιστα διαδικασία! είτε δεν συμμετείχες οπότε δεν γνωρίζεις, είτε είσαι πρβκτρςςς...!

      Διαγραφή
    4. ποια Πρωτοβουλία Πολιτών ρε παιδιά? ποιον κοροϊδεύετε? ο ΓΚΕΚΤΗΣ είναι μέλος της νομαρχιακής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ και γραμματέας πόλης. η απορία είναι μία: ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε κανέναν καλύτερο να κατεβάσει?

      Διαγραφή
    5. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΒΡΗΚΑΝ 3-4 ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ. ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΑΨΕ Ο ΛΑΟΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ... ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΡΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΑΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΝΩΡΙΣ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΙ ΕΚΤΕΘΗΚΑΝ!!!

      Διαγραφή
    6. Eξ αρχής η "ανεξάρτητη" κίνηση πολιτών ήταν μία ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΜΠΑΡΟΥΦΑ του Σύριζα για να κοροιδέψει νέες και νέους Ένας θίασος σκιών ονόματι σύριζα ο οποίος σε τελική ανάλυση θα πάρει τα Α@@@@@@ μας και στην Φλώρινα.

      Διαγραφή
    7. ΓΚΕΚΤΣΗΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΣΩΤΣΚΟΣ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

      Διαγραφή
    8. Τι πάει να πει συμφωνία ρε παιδιά?
      Ο ένας στηρίζει τον άλλον, αλλά αφού εμείς ψηφίζουμε που είναι το πρόβλημα?
      Κανείς δεν μπορεί να επιβάλλει τίποτα.
      Τώρα αν θεωρείς κακό να αλληλοστηρίζονται, ψήφισε τους άλλους που αλληλοπληρώνονται.

      Διαγραφή
    9. πολύ κακό μα πάρα πολύ κακό, σιγά να μην ψηφίσουμε τους αλληλοστηριζόμενους.

      Διαγραφή
  10. Και μετά αυτοί του ΣΥΡΙΖΑ ξύπνησαν και είπαν : Ρε Π@@στη μου πάλι μ@λ@κι@ κάναμε.
    Είναι τουλάχιστον τραγικό να προσπαθούν να μας πείσουν πως γίνεται συνειδητή προσπάθεια να κερδίσουν τον Δήμο.
    Μάλλον το αντίθετο...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ παιδιά, κι όταν ξυπνήσετε ο Βοσκός θα έχει και πάλι αυτός το κοπάδι...
    Κόι ράσμπρα ράσμπρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕ!!

      Διαγραφή
    2. Προφανώς μικρούλη είσαι κι εσύ από τους επαναστάτες του ΣΥΡΙΖΑ. Έχω να σου δώσω μία συμβουλή μόνο και σε παρακαλώ να την τηρήσεις με θρησκευτική ευλάβεια :
      Σιγά μην κόψεις το καλσόν !!!!
      ΤΙΜΩΡΟΣ

      Διαγραφή
    3. Εσύ Τιμωρέ έσκισες τη γάτα..Να προσέχουμε δηλαδή να φοράμε και κανένα τσίγκινο!

      Διαγραφή
  11. Αφού ο Παντελής δεν σας βγήκε, αφού ο Τάκης με τα φάρμακα δεν σας έκατσε και αφού διαπιστώσατε , ότι έχετε τρομαχτική έλλειψη προσώπων γενικά, τρώτε και τον Βαγγέλη! Βεγγέλη, προσωπικά και ιπποτικά θα σου ευχηθώ καλή επιτυχία, αλλά.........! Ξεχνάτε : Το 2007 είχατε 5,04 %, το 2009 είχατε 4,60 %, αν και τα γκάλοπ σας έδιναν 17 %. Ο λαός το 2012 σας έδωσε μεγάλο %, επειδή ψήφισε εν βρασμώ ψυχής δηλ θυμό, νεύρα, εκδικητικότητα, αγανάκτηση, λάθος ενός λαού που ξεχνά ή δεν γνωρίζει ιστορία! Θυμάσαι λαέ τον Βενιζέλο το 1920! Θυμάσαι πως πλήρωσες τις ανοησίες σου! Με τη Μικρασιατική καταστροφή! Ο λαός ήδη του πέρασε η πρώτη πίκρα και πλέον σκέπτεται! Βλέπει τι λέτε κάθε τόσο, τις κωλοτούμπες σας και …..σκέπτεται! Ο κόσμος σας θεωρεί ανεπαρκείς και επικίνδυνους! Θα τα πούμε στις εθνικές εκλογές! Ο κ Τσίπρας έιπε: Θα σχηματίσουμε κυβέρνηση κοινωνικής σωτηρίας! Τι τους έλεγε ο Παπανδρέου, ο Βενιζέλος; Ο κόσμος έχει μνήμη! Θα ξαναβρεθούμε στα ....μαρμαρένια αλώνια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα έγινε φανερό γιατί ο Γκέκτσης και οι λοιποί "συγγενείς" έθεταν τέτοιους όρους στον Κουλίδη, που δεν μπορούσε να τους αποδεχθεί, για να χηρέψει η θέση και και να μείνει ο ρόλος για τους ίδιους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χέρι που σε ταίζει το δαγκώνεις;;; πολλοί υποψήφιοι πλήν ενός δεν καταφέρθηκαν εναντίον του βοσκόπουλου. η σύζηγος του καίσαρα πρέπει να είναι και να δείχνει..... καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι που η υποψηφιοτητα μου προκαλεσε τοσα σχολια και σας ευχαριστω που μπηκατε στον κοπο, ακομα κι εσας που ειστε αρνητικοι.
    Νιωθω την υποχρεωση να διευκρινησω καποια πραγματα, ασχετα απο το ποσους θα πεισω.
    1. Αυτη η προσπαθεια ξεκινησε συλλογικα, χωρις να υπαρχει καποιος επικεφαλης απο την αρχη, Δημιουργηθηκε μια Δημοτικη Κινηση στην οποια ενταχθηκαν αυθορμητα πολλοι ανθρωποι που είτε ανηκαν στο Συριζα, ειτε ηταν φιλοι του, ειτε ανηκαν σε αλλους χωρους εκτος Συριζα. Η διαδικασια ηταν ανοιχτη και δημοσια, δεν μπορει κανεις να το αμφισβητησει αυτο.

    2. Δεν υπηρχε δεσμευση για το που θα ανηκαν πολιτικα τα προσωπα που θα επιλεγονταν για να στελεχωσουν το μελλοντικο συνδυασμο, ουτε καν ως το προσωπο που θα εμπαινε επικεφαλης ως υποψηφιος Δημαρχος, που θα μπορουσε να προερχεται απο οποιονδηποτε χωρο, με τον ορο να ειναι προσωπα, καθαρα και οσο το δυνατον περισσοτερο αποδεκτα στην κοινωνια της Φλωρινας.
    3. Εγιναν επαφες με προσωπα που θα μπορουσαν να ηγηθουν του συνδυασμου εντος και εκτος Συριζα, οι οποιες δεν ευδοκιμησαν για διαφορους λογους, και στο τελος προκριθηκε η συγκεκριμενη υποψηφιοτητα σχεδον ομοφωνα.
    4. Ουδεις υπονομευθηκε, ουδεις καπελλωθηκε, εγινε μια πρωτογνωρη σε δημοκρατικα χαρακτηριστικα διαδικασια που δεν υπαρχει προηγουμενο της.
    5. Οσοι διατυπωνουν τις εκφρασεις "εξαπατηθηκαν" η "καπελλωθηκαν" οι "νεαροι", ας ρωτησουν τους ιδιους, αλλωστε συνεχιζουν την προσπαθεια μαζι μας στρατευμενοι και οι ιδιοι.
    6.Οσοι συγκρινουν τις συνθηκες και τις πιθανες συνέπεις της Κινησης μας με το 1920 και τη Μικρασιατικη Καταστροφη, ε, εδω σταματαει καθε λογικη προσεγγιση, δεν μπορω να ασχοληθω και ας με συγχωρεσουν....
    7. Στοχος μας ειναι η ανατροπη της σημερινης καταστασης, αλλα και η αλλαγη της ολης νοοτροπιας απο την οποια διεπεται η ασκηση των δημοτικων καθηκοντων, με αναδειξη της πραγματικης επιθυμιας για προσφορα στην κοινωνια και οχι απλα η επιθυμια της εξουσιας για οσα προσφερει αυτη σ' αυτους που την ασκουν.
    8. Θελουμε να απαλλαγει ο τοπος μας απο το νοσηρο κλιμα και τοπιο στο οποιο εχει πεσει η Τοπικη Αυτοδιοικηση τα προηγουμενα χρονια και θα το κανουμε χωρις λαικισμους και αναρθρες κραυγες, αναδεικνυοντας τις προτεραιοτητες και τα προγραμματα μας.
    Βαγγελης Γκεκτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τις οξείες τις ξέχασες δεν έχει ο υπολογιστής οξείες

      Διαγραφή
    2. 3. Εγιναν επαφες με προσωπα που θα μπορουσαν να ηγηθουν του συνδυασμου εντος και εκτος Συριζα, οι οποιες δεν ευδοκιμησαν για διαφορους λογους, και στο τελος προκριθηκε η συγκεκριμενη υποψηφιοτητα σχεδον ομοφωνα.

      AYTO TA ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ

      Διαγραφή
    3. ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΤΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ...
      ΑΛΗΘΕΥΕΙ?

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή θα γίνει κοσμογονία στην Δήμο Φλώρινας, για πες μας κι άλλα. Θα αλλάξεις και το προσωπικό, θα δώσεις οδηγίες συμπεριφοράς, ένδυσης, υπόδησης...
      Επίσης δεν καταλαβαίνω τον πληθυντικό του τύπου θέλουμε, στόχος μας. Ο Δήμαρχος είναι ένας.
      Και λυπάμαι που θα σε στεναχωρέσω αλλά δεν θα είσαι εσύ!!
      Φιλάκια τώρα...

      Διαγραφή
    5. για την συμφωνία με τον τσώτσκο κουβέντα βαγγελάκη έτσι????

      Διαγραφή
    6. Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΛΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΚΕΚΤΣΗ. ΟΜΩΣ ΟΙ ΦΙΛΑ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Ο.Τ. ΚΑΙ ΟΙ ΤΟ ''ΓΕΝΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ'' ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΔΟΥΡΕΙΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ''ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΘΟΥΝ. ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΜΩΣ, ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΠΛΑΣΙΩΝΟΥΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΤΑΔΕ Ή ΤΟΝ ΔΕΙΝΑ. ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝΤΑΙ ΩΣ''ΜΕΟΝΟΤΗΤΑ'' ΑΠΟ ΤΟΝ ......
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΑΠΟ ΓΟΝΙΜΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ''ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ'' ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ.

      Διαγραφή
    7. "οι "νεαροι", ας ρωτησουν τους ιδιους, αλλωστε συνεχιζουν την προσπαθεια μαζι μας στρατευμενοι και οι ιδιοι" Αλήθεια ο Ελισάβετ Παναγιωτίδου και ο Χατζητιμοθέου γιατί δεν ήταν προχθες στην συγκέντρωση? Και μην πεις ότι ήταν άρρωστοι γιατι 1 ωρα πιο μπροστά ψήφιζαν στον δικηγορικό σύλλογο!

      Διαγραφή
    8. "Στοχος μας ειναι η ανατροπη της σημερινης καταστασης, αλλα και η αλλαγη της ολης νοοτροπιας απο την οποια διεπεται η ασκηση των δημοτικων καθηκοντων" Εννοείς και τις απευθείας αναθέσεις Βαγγέλη? Γιατί τότε να επιστρέψεις τα 12.300 ευρωπουλα στον δήμο και τον φίλο σου τον Βοσκόπουλο...
      http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%A99%CE%A9%CE%97%CE%99-%CE%9C84

      Διαγραφή
    9. Βαγγελάκη μου, τι δεν καταλαβαίνεις από την διασύνδεση των βουλευτικών εκλογών του 1920;
      Μήπως ότι και τότε κάτι φωστήρες σαν και εσένα και κάτι κόμματα σαν το δικό σου, συνέπραξαν με ιερό σκοπό την πολιτική εξόντωση του Βενιζέλου;
      Οι τότε επίδοξοι σωτήρες μας οδήγησαν στην Μικρασιατική καταστροφή!
      Ελπίζω εσύ και οι όμοιοί σου στον ΣΥΡΙΖΑ, εφόσον βέβαια κατορθώσετε όπως τότε να παραπλανήσετε τον λαό, τουλάχιστον να μην προκύψουν αντίστοιχες καταστροφικές συνέπειες!

      Διαγραφή
    10. 1.56 του Γκέκτση ο υπολογιστής δεν έχει οξίες, ενώ ο δικός σου δεν έχει κεφαλαία και σημεία στίξης.
      Η ουσία σε ενδιαφέρει καθόλου?

      4.37, αν ηταν η Ελισάβετ θα έλεγες πως δεν μετράει στους νεαρούς της προτοβουλίας, γιατί κι αυτή στον συριζα είναι.
      Ο Χατζητιμοθέου δεν ήρθε στην συγκέντρωση, αλλά είναι μέλος του συντονιστικού και συνεχίζει την προσπάθεια.

      4.59 απαγορεύεται να δουλεύει κανείς?
      Ψάξε καλύτερα στην διαύγεια όλα εκείνα τα 12χίλιαρα που έφυγαν σε φιέστες, αφίσες, τραπεζόματα κτλ. και μην προσπαθείς να τα ρίχνεις όλα στο ίδιο καζάνι.


      Διαγραφή
  15. ΠΑΕΙ Ο ΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ
    ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εργολάβος δημοσίων έργων. Αυτό τα λέει όλα!!!!

    Να βγει μια ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας και να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Δεν επιτρέπεται να συντηρούνται φήμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη επιτυχια θειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΕΡΑ,Η ΜΕΛΙΤΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η Η ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΣ = http://politesflorinas.blogspot.gr/ ????????
    ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ Δημοτικής Κίνησης Ενεργών ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Δημοτική Κίνηση ΠΟΛΙΤΩΝ για τη Φλώρινα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι μπορεί να έχει σχέση!
      Απλά οι Γκέκτσηδες προσπαθούν να αντιγράψουν τον Ασπρίδη!

      Διαγραφή
  20. Αυτό που φαίνεται είναι ότι η πρωτοβουλία αυτή, έχει το νου της στη νέα πολιτική γενιά της Φλωρινας. Ενα διαφορετικο στοιχείο από όλους τους άλλους. Αμαν με τους ίδιους! Τελικά οΣΥΡΙΖΑ τολμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι τόλμησε βρε κακόμοιρε?? να βάλει τον Γκέκτση στην ηλεκτρική καρέκλα για να κάνει τον ΤΣΩΤΣΚΟ βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ?? ΑΙΣΧΟΣ ΡΕ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

      Διαγραφή
    2. Σιγά να μη βγει ο Τσώτσκος βουλευτής, ή ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ που ήταν στενά συνδεδεμένος με το Πασοκ, ούτε με τον Σύριζα ούτε με κανέναν.

      Διαγραφή
    3. Ο καθένας φυσικά λέει ότι του κατέβει αλλά αυτό με τον Τσώτσκο από που προέκυψε; Και μάλιστα για βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ! Οτι ναναι! Εδώ ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει βγάλει Περιφερειάρχη και ο άλλος λέει ότι έβγαλε τον Πασόκο Τσώτσκο βουλευτή... Είπαμε να κάνεις προπαγάνδα αλλά ως ένα σημείο!

      Διαγραφή
  21. Βαγγέλη καλή επιτυχία. Η Φλώρινα και ο λαός της το αξίζουν.
    Το πρώτο βήμα έγινε. Ο κόσμος επέλεξε έναν άξιο ηγέτη.

    ΥΓ.Η λάσπη που ρίχνεται δίχνει ότι κάποιοι ανησυχούν για τις καρέκλες τους και αμόλησαν τα παιδιά για όλα τα θελήματα να αναλάβουν δράση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν επέλεξε ο κόσμος, αλλά η ελίτ του Σύριζα. Από πότε έγινε ηγέτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ε όχι και η συμφωνία με το ΤΣΩΤΣΚΟ λάσπη!!.... μην τρελαθούμε ΣΥΡΙΖΑΚΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τσώτσκος και Παπαδόπουλος για αντιπεριφερειάρχης. Το πιο βαθύ ΠΑΣΟΚ είναι εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τον πρώτο που θα κλαδέψει ο ΤΣΩΤΣΚΟΣ κ ο ΓΚΕΚΤΣΗΣ θα είναι ο Θόδωρος Παπαδόπουλος!! μην μπερδεύεστε!!

      Διαγραφή
  25. Ψυχραιμία παιδιά, βρέστε δε και κάτι πιο έξυπνο να πείτε για να με διαβάλλετε απο το ότι έκανα συμφωνία με τον Τσότσκο. Άλλοι τάζουν δημαρχιλίκια, περιφερειαρχιλίκια και βουλευτιλίκια για να αφήσουν μετά μετέωρους τους εκλεκτούς τους να πέσουν στον 1!
    Καλούς αγώνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι νόμισες Γκέκτση ότι θα περνούσε η συμφωνία σου με τον Τσώτσκο στα μουλωχτά? τον δουλεύεις τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά όχι και την κοινωνία.gege gektsi??

      Διαγραφή
    2. έπεσες στην παγίδα που έστηνες τόσο καιρό Γκέκτση! μπρος γκρεμός και πίσω ΤΣΩΤΣΚΟΣ ρεεεεεε

      Διαγραφή
    3. κρίμα στο ΣΥΡΙΖΑ και τις ελπίδες που τρέφαμε. ΤΣΩΤΣΚΟ δεν θα πάρουμε.

      Διαγραφή
    4. Γκέκτση πες Αλεύρι...η Πέτη σε γυρεύει...

      Διαγραφή
    5. Βαγγέλη αφού κάθε μέρα με τον Τσώτκσο είσαι; Ξαφνικά γίνατε κολητοί;

      Διαγραφή
  26. TO ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΤΣΩΤΣΚΟ ΑΡΓΗΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πούντο πούντο το Δαχτυλίδι;
    (ή το χρονικό ενός Χρίσματος)


    “Οι εκάστοτε υποψήφιοι Δήμαρχοι, «χρισμένοι» μέσα σε κομματικά και «άλλου είδους» γραφεία, λειτουργούν με γνώμονα το συμφέρον αυτών που τους «χρίζουν» και τους χρηματοδοτούν και όχι της τοπικής κοινωνίας και των πολιτών”.
    (Από ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Πολιτών Φλώρινας στις 7 Ιανουαρίου 2014)

    Έκτoτε έγινε μια και μοναδική γενική συνέλευση της πρωτοβουλίας πολιτών όπου ένας εκ των παρισταμένων στο πάνελ δήλωσε: «θέλουμε πολίτες που επιλέγουν τον Δήμαρχο τους, αυτή είναι η πρωτοπορία μας» και ύστερα 47 μέρες σιωπή.
    Ο δε Σύριζα σε πλήρη αντίθεση με την ανεξαρτησία της διαδικασίας ανάδειξης του υποψηφίου δημάρχου, όπως διατείνονταν η πρωτοβουλία πολιτών Φλώρινας, ανακοινώνει στις 05/02/2014 ότι:
    «Η οργάνωση μελών (Ο.Μ.) ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Φλώρινας ανακοινώνει τα εξής:
    Αναφορικά με τις προσεχείς Δημοτικές εκλογές, στηρίζει ανεπιφύλακτα την πρωτοβουλία για τη δημιουργία Δημοτικής κίνησης πολιτών, η οποία επεξεργάζεται την κατάρτιση συνδυασμού υποψηφίων Δημάρχων και Δημοτικών συμβούλων.
    και υπογράφουν:
    Ο συντονιστής της Ο.Μ. ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Φλώρινας
    Βαγγέλης Γκέκτσης !!!
    Ο αναπληρωτής συντονιστής της Ο.Μ. ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Φλώρινας
    Πέτρος Αντωνιάδης

    Έκτοτε ένα κόκκινο δαχτυλίδι περιφέρονταν μυστικά στην πόλη και τα χωριά της Φλώρινας και έψαχνε κληρονομικά/κομματικά το χέρι του Δημάρχου που θα το φορέσει μέχρι που κάποιος δέχτηκε και τον διορίσανε υποψήφιο Δήμαρχο.

    «Η Γενική Συνέλευση της Δημοτικής Κίνησης για τη Φλώρινα που ξεκίνησε από την Πρωτοβουλία των Πολιτών για το Δήμο Φλώρινας, ανακοινώνει την υποψηφιότητα για τη θέση του Δημάρχου Φλώρινας του Ευάγγελου Γκέκτση» αναφέρει το δελτίο τύπου της κίνησης στι 25/02/2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και έτσι απλά «ακομμάτιστα» και με «δημοκρατικές διαδικασίες» η «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ» ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ που στη συνέχεια ονομάστηκε ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ και μετά ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ως άτυπο κομματικό όργανο του Σύριζα, επέλεξε τον Γκέκτσ (συντονιστή Ο.Μ. του Σύριζα! ) για υποψήφιο Δήμαρχο.
    • Που συνεδρίασε η Γενική Συνέλευση; και γιατί δεν μας κάλεσαν;
    • Η Γενική Συνέλευση είναι μυστικό όργανο μιας κατά τα άλλα ανοιχτής κίνησης πολιτών; Γιατί δεν συνεδρίασε δημόσια;
    • Ο υποψήφιος είναι ανεξάρτητος ή κομματικός;
    • Tα υπόλοιπα μέλη της κίνησης συμφωνούν με τη μεθόδευση αυτή;
    Δύο συμπεράσματα βγαίνουν: ότι έγινε μια προσπάθεια δημιουργίας δημοτικής κίνησης, δεν τα κατάφεραν και οδηγήθηκαν στην κομματική επιλογή του Γκέκτση προέδρου Ο.Μ. Σύριζα ή ότι η επιλογή Γκέκτση ήταν ειλλημένη και απλά η κίνηση χρησιμοποιήθηκε ως πρόσχημα δημοκρατικής ευαισθησίας και λειτουργίας;

    Φίλες και φίλοι του Σύριζα με την όλη μεθόδευση σας αποδεικνύεται, ότι για το κόμμα σας είναι δύσκολη η άλλη πρόταση για επιλογή υποψηφίου δημάρχου μέσα από την κοινωνία και μέσα από πλέριες δημοκρατικές και ανοιχτές διαδικασίες. Ακολουθήσατε και σεις την πεπατημένη οδό των λοιπών κομμάτων δηλαδή απλά ΔΙΟΡΙΣΑΤΕ «χρισμένο» υποψήφιο κομματικό Δήμαρχο.
    Φοβάμαι ότι θα ΥΠΟΤΡΟΠΙΑΣΟΥΜΕ ως κοινωνία και θα στραφούμε πίσω στους γνήσιους εκφραστές της κομματοκρατίας δηλαδή στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

    Υ.Γ. Συναντιόμαστε όμως σε έναν κοινό και διακαή πόθο να αλλάξουμε την παθογένεια αυτής της πόλης και να ανατρέψουμε μια γενικότερη πορεία δίχως μέλλον. Το κατά πόσο αυτή η μεθόδευση του Σύριζα συμβάλει στον στόχο αυτό, είναι ένα ερώτημα που θα απαντηθεί την επομένη των εκλογών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσω της πρωτοβουλίας πολιτών, που άλλαζε διαρκώς όνομα, επιχείρησε (φαινομενικά) να αναζητήσει υποψήφιο δήμαρχο!
      Κάποιοι είχαν στο μυαλό τους τον Αργυριάδη, κάποιοι άλλοι την Σπύρτου, κάποιοι πιο ρομαντικοί τον Κουλίδη και πάει λέγοντας!
      Αυτοί όλοι απορρίφθηκαν από τον ΣΥΡΙΖΑ!
      Ξέρετε γιατί;
      Διότι δεν ήταν Γκέκτσηδες!
      Αυτές οι πρακτικές δυστυχώς χαρακτηρίζουν γενικά τη λειτουργία του ΣΥΡΙΖΑ που τον καθιστούν τελευταίο απομεινάρι του πιο αρρωστημένου παλαιοκομματισμού!
      Είναι πολύ κρίμα για ένα νέο κόμμα που δυστυχώς μόνο φραστικά είναι υπέρ της ανανέωσης και της εξυγίανσης του τόπου μας!

      Διαγραφή
    2. Είσαι πονηρός και το παίζεις ανημέρωτος, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι ο Σύριζα δεν απέρριψε κανέναν, απλώς μόνοι τους οι ανωτέρω αποσύρθηκαν από την εν λόγω υποψηφιότητα. Μήπως τέλος πάντων θες να σου απολογηθούν για ποιους προσωπικούς λόγους δεν ασχολούνται με τα αυτοδιοικητικά....άλλο και τούτο !!!

      Διαγραφή
    3. Που συνεδρίασε η Γενική Συνέλευση; και γιατί δεν μας κάλεσαν;
      Απάντηση : Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε στις 23-02-2014 στις 19:00μμ στο Φαίδων και έγινε πρόσκληση σε όσους είχαν μέχρι τότε δηλώσει μέλη της Δημοτικής Κίνησης. Τίποτα δεν έγινε στο σκοτάδι όπως ισχυρίζεσαι.
      Εννοείται ότι ήταν μία κλειστή διαδικασία στην οποία συμμετείχαν, όσοι εθελοντικά έδωσαν το παρόν στις προηγούμενες ανοικτές συνεδριάσεις της κίνησης.

      Διαγραφή
  29. Καταρχήν διαπιστώνω ότι χάρη της ανωνυμίας δεν στερούμαστε ούτε την πολυγνωμία, ούτε τη κακοπροαίρετη βλακεία του καθενός, που κάθεται και γράφει κυριολεκτικά ότι του καπνίσει.
    Ναι και εγώ γράφω ανώνυμα και το κάνω για να προστατεύσω τον εαυτό μου, παρά για να διαβάλλω και συκοφαντήσω τους άλλους.
    Ειλικρινά έχω την αίσθηση ότι ακόμα και η προπαγάνδα του Γκαίμπελ, ωχριά μπρος την κακόγουστη και άνευ επιχειρημάτων μεθοδευμένη τακτική κάποιων, για να χτυπήσουν το ΣΥΡΙΖΑ και στελέχη αυτού.
    Αυτό πρέπει να το αντιληφθούν και όσοι είναι στο ΣΥΡΙΖΑ, για να μην πέσουν στην παγίδα των συγκεκριμένων προσώπων που δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να επιδίδονται σε ατελείωτη συκοφαντία.
    Ξεχάσατε όλοι οι παραπάνω ότι αντίπαλος δεν πρέπει να είναι ούτε ο Γκέκτσης, ούτε ο Αργυριάδης ούτε ο Τσώκας κλπ.
    Απορώ με τη δυναμική της σκέψης σας, όπου με μεγάλη ευκολία από τον καναπέ του σπιτιού σας ή από τον Η/Υ του γραφείου σας, επιδίδεστε σε αυτή την ανερυθρίαστη λασπολογία.
    Εάν λοιπόν σας είχε γίνει η πρόταση να συμμετάσχετε και εσείς ως υποτιθέμενοι ενεργοί πολίτες σε κάποιο αυτοδιοικητικό σχήμα ανατροπής της υφιστάμενης κατάστασης, είμαι σίγουρος ότι θα είχατε αρνηθεί, προσχηματικά επικαλούμενοι ανωτέρα βία.
    Και συγνώμη δηλαδή ποιοί είστε εσείς που με τόση ευκολία εκφράζετε άποψη λες και γνωρίζετε με λεπτομέρεια το τι συμβαίνει στο ΣΥΡΙΖΑ και για ποιό λόγο να πρέπει να απολογηθεί κανείς σε εσάς, γιατί πχ είναι υποψήφιος ο Γκέκτσης και όχι κάποιος άλλος ή τι διαδικασίες ακολουθήθηκαν;
    Εάν είστε μέλη και τα λέτε αυτά τότε προφανώς ανήκετε στην παραπάνω κατηγορία ατόμων, όπου νομίζω ότι ο πολιτισμός της αριστεράς δεν σας έχει αγγίξει.
    Εάν δεν είστε μέλη πολύ απλά σας υπενθυμίζω ότι η αυτοδιοικητική κίνηση ήταν και είναι ανοιχτή σε όλο τον κόσμο(http://neaflorina.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4917.html) τι πιο ανοιχτή και δημόσια πρόσκληση θέλατε από αυτή;
    Εσύ που αμφιβάλεις ήσουν εκεί να εκφράσεις απόψεις και τυχόν διαφωνίες ή έχεις μάθει να κινείσαι ανώνυμα και ύποπτα ;
    Επίσης πιστεύω ότι αν βρεθεί κάποιος καλύτερος που να θέλει να βγει μπροστά, ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ και ο ίδιος ο Βαγγέλης δεν έχει κωλύματα στο να κάνει πίσω.
    Τώρα όσον αφορά με την τάχαμου μεθοδευμένη μελλοντική υποψηφιότητα Τσότσκου και αστείο και γελοίο είναι το όλο θέμα.
    Από την μία οι Γκαιμπελίστες κάνουν τη δουλειά τους και δεν θα σταματήσουν να διαβάλλουν γιατί ο στόχος είναι να μην γίνει κάτι έντιμο… γενικά το λέω.
    Από την άλλη πόσο αφελής πρέπει να είναι κανείς για να πιστέψει ότι τόσο εύκολα μπορεί να στηθεί μια υποψηφιότητα και μάλιστα σε βουλευτικό επίπεδο.
    Στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν διαδικασίες (http://www.syriza.gr/pdfs/katastatiko.pdf άρθρο 22 & 23) και προφανώς αυτές θα ακολουθηθούν, γιατί η μεθόδευση ανήκει ως διαδικασία σε άλλα κόμμα του παρελθόντος που καλλιέργησαν την ρουσφετολογία τον παραγωντισμό και τον καιροσκοπισμό.
    Και πολύ πάει που ο Βαγγέλης βγαίνει για δεύτερη φορά να πάρει συγκεκριμένη θέση σε ανώνυμα σχόλια.
    Βαγγέλη από εδώ και πέρα συνέχεια θα γράφονται διάφορα και δεν πρέπει να αναλώνεσαι, δεν θα απολογείσαι σε ανώνυμα σχόλια για κάθε υποψήφιο του συνδυασμού σου και μελλοντικό συνεργάτη σου.
    Όλοι αυτοί αν θέλουν απάντηση ας τοποθετούνται επώνυμα, γιατί προσωπικά ποιος με διαβεβαιώνει ότι τα υπόλοιπα σχόλια εκτός του δικού μου και των δικών σου δεν είναι του ιδίου προσώπου ;

    Ένας φίλος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε "φίλε" τι φοβερή ανάλυση ήταν αυτή!!!
      Τώρα τους κατατρόπωσες όλους!!!
      Είσαι πραγματικά πολύ μεγάλος, τεράστιος θα έλεγα!!!
      Τι κρίμα να μη ξέρουμε το ονοματάκι σου για να σε ....δοξάσουμε!!!
      Έτσι δυστυχώς σπαταλιέσαι άδικα!!!

      Διαγραφή
    2. Αν και διαφωνούμε πολιτικά, γιατί οπως φαινεται υποστηρίζεις τον συριζα, το σχολιό σου ηταν το μοναδικό σοβαρό! Δυστυχώς ο Έλληνας δεν νομίζει πως τα ξέρει ολα... ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ!

      Διαγραφή
  30. Βαγγέλη γερά! Μην πέφτεις στην παγίδα τους να απαντάς σε ανώνυμα και άνανδρα σχόλια! Όποιος θέλει ας βάζει το ονοματάκι του στα σχόλια για να δούμε ποιας καρυδιάς καρύδι είναι και αν αντέχει και αυτός την ανάλογη κριτική! Απλά η καημένη Φλώρινα μας μια ζωή προδότες και ρουφιάνους γεννούσε!!! Λίγα τα παλικάρια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι ΑΝΩΝΥΜΕ των 4.56 πως γεννημένος ρουφιάνος και προδότης είσαι κι εσύ, αφού γράφεις ανώνυμα και άνανδρα (αντιγράφω από το κείμενό σου).
      Γράψε γενναίε μου το ονοματάκι σου, γράψτο παλικάρι μου εσύ πρώτος !!!

      Διαγραφή
    2. ντροπή σου 4,56 αν νομίζεις ότι η Φλώρινα γεννούσε προδότες και ρουφιάνους και δυό φορές ντροπή αν τυχόν είσαι κομματικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. να τους καμαρώνεις ΓΚΕΚΤΣΗ τέτοιους φίλους και υποστηρικές σου.

      Διαγραφή
  31. ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΧΡΙΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον το μόνο κόμμα με στελέχη από τα παλιά, που το απωθημένο τους είναι .....η εξουσία!
      Προσοχή μη μπερδεύεστε, η σφοδρή τους επιθυμία δεν είναι να υπηρετήσουν τον τόπο και τον λαό του, αλλά να τον......εξουσιάσουν!
      Το πιο τραγικό στην περίπτωση είναι ότι αυτοχαρακτηρίζονται και ως αριστεροί δυστυχώς!
      Όλοι αυτοί ασελγούν ασύστολα σε βάρος της αριστεράς!

      Διαγραφή
  32. Το ποτάμι του Βαγγέλη και των συνεργατών του άρχισε βουίζει δυνατά. Καλή συνέχεια παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δηλαλή όλοι εσείς οι ανώνυμοι μας λέτε, πως ο Γκέκτσης με μια συμφωνία μεταξύ αντρών βγάζει τον επόμενο βουλευτή??? Άρα είναι πανίσχυρος...μπράβο του.

    Τώρα εγώ αναρωτιέμαι, πως θα το κάνει αυτό.
    α) θα μας συνοδεύει όλους στην κάλπη με το πιστόλι στον κρόταφο?
    β) θα νοθεύσει τα αποτελέσματα στην καταμέτρηση?
    γ) θα επιβάλλει τον βουλευτή χωρίς εκλογές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. .... και ο Χριστός να κατέβαινε για Δήμαρχος το κατεστημένο θα έκανε τα πάντα να τον διαβάλει, όπως και έγινε στην εποχή του. Μην το ξεχνάμε.
    ...και κάτι ακόμη : ο Γκέκτσης φταίει και για την άλωση της Κωσταντινούπολης.
    Ας σοβαρευτούμε και λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΦΤΑΕΙ ΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΒΓΕΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΚΑΙ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΚΛΕΚΤΟςσ του γκεκση που εκλεχτηκε προεδροσ στην ΜΕΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ!!!
      ΝΑ ΒΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΑΚΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. Αχ ρε Βαγγελάκη τι έπαθες παιδάκι μ!
    Και στόλεγα, να μη στόλεγα;
    Κάτσε παιδάκι μ στ αυγά σ! Δεν είναι για σένα αυτά τα πράματ!
    Τι καλά που ήσουν μέχρι τώρα, που για όλα τα στραβά ρίχναμε τ ανάθεμα στο ΠΑΣΟΚ!
    Τι ωραία που όλους τους κατηγορούσαμε εκ του ασφαλούς χωρίς καμία ευθύνη και κανείς δεν ασχολείτο μαζί μας!
    Δεν έμαθες τίποτα από τον αρχηγό μας στο ΣΥΡΙΖΑ, τον Αλέξη που λέει χωρίς να το πιστεύει, ότι για όλα τα κακά φταίει το μνημόνιο και πως τάχα αν γίνει πρωθυπουργός, θα το καταργήσει;
    Δεν βλέπεις πόσο ωραία κοροϊδεύει τον κόσμο χωρίς να έχει τίποτα διαφορετικό να προτείνει;
    Εσύ παιδάκι μ τι την θέλεις την διεκδίκηση της θέσεις ευθύνης και θα μας βγάλουν όλα μας τα άπλυτα στη φόρα;
    Όσο περισσότερο ξεμπροστιάζεσαι τόσο αποκαλύπτεται και η ανεπάρκεια μας!
    Κάνε πίσω και σου υπόσχομαι να βρίζουμε μαζί απ το πρωί μέχρι το βράδυ το μνημόνιο και το ΠΑΣΟΚ χωρίς να χρειάζεται να λογοδοτούμε σε κανένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο ΓΚΕΚΤΣΗΣ ΘΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΤΣΩΤΣΚΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΣΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΤΣΟΤΣΚΟΣ !! ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΞΕΛΕΓΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ! ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΓΙΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

      Διαγραφή
    2. Μα που ζεις ρε φίλε? Προσπάθησε να θυμηθείς τις μέρες που ακολούθησαν τις εκλογές εκείνες, τις δεύτερες, κάτι ωραίες ιστορίες για ιδιοκτησίες κλπ κλπ. Για να σε βοηθήσω ο μύθος είναι παρόμοιος με τη δεύτερη Κυριακή των τελευταίων δημοτικών εκλογών και τη σύμπραξη - ανοιχτή υποστήριξη - του Βοσκού με αντάλλαγμα ... κλπ κλπ Απλά η ιστορία επαναλήφθηκε με άλλους ήρωες και άλλο θέατρο... Γι΄αυτό κι εγώ σ΄αυτές τις εκλογές θα πάρω το καλάμι μου και μιας και δεν γ@μ# , θα πάω για ψάρεμα! Αλλά ο μακροβιότερος γραμματέας του ΠΑΣΟΚ εκτός συστήματος, μάλλον για ΟΥΦΚΑ μου ακούγεται. Όσον αφορά τους αγράμματους, μίλησες για τον φωστήρα του πνεύματος.

      Διαγραφή
  37. Εσεις βρε καρκατσουλια,βγαλατε βουλευτες,περιφεριαρχες,τσοτκιδες,μοτσκιδες,περκες ξελημνιες,δημαρχο ψαχνετε μηζεροι ?Ο γκελες θα κανει περιπατο,απο τον αρυθμο των σχολιων συμπεραινω,.ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ.λελε πως θα πονεσει?ενας φιλος απο το ΑΜΥΝΤΑΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. φιλε Βαγγελη, ας γραφουν οτι θελουν. Τους φοβισε η υπιψηφιοτητα σου, και τους πηραξαν ακομα και οι οξειες του υπολογιστη σου. Με τετοια επιχειρηματα προσπαθουν να σχολιασουν την θεση σου, ακομα και με το 1920. Δεν βλεπυν την σημερινη κατασταση. ξεχαστηκαν τα μεχρι προχθες σχολια { Ζετα κλπ]. Τους ποναει φιλε. Επιτελους,λεω εγω, και ενας υποψηφιος με ΑΞΙΕΣ, που θα λυσει τα χερια σε πολλους απο εμας την ημερα των εκλογων. Για ποιον των αλλων υποψηφιων γραφτηκαν τοσα σχολια?. Την ξερη καρυδια Βαγγελη. δεν την πετροβολα κανενας. λενε στο χωριο μου. Προχωρα και θα τρυβουν τα ματια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τί φοβερή σύμπνοια είναι αυτή ρε στον ΣΥΡΙΖΑ !
      Ακόμα και για τις οξείες που δεν έβαλε, του γράφουν ζήτω.
      Για την απευθείας ανάθεση του νυν δημάρχου στον Γκέκτση, ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Μα επιτέλους ποιούς και πώς θα πείσετε:
      Με παλιά υλικά και συνταγή δεν μπορείς να φτιάξεις τίποτα καινούργιο.
      Κι επιτέλους, ήταν ή όχι βαθύ ΠΑΣΟΚ ο τύπος;
      Και για τα νέα παιδιά ήταν όντως χοντρό το δούλεμα.
      Στο τέλος όλοι θα πάρετε @ρχ#δι@ και δήμαρχος θα βρει ενδεχομένως, ο τελευταίος πλειοδότης. Θυμάται κάποιος κάτι σε κάποιες εκλογές σε κάποια πόλη που τ΄όνομά της ξεκινά από Φλώ και τελειώνει σε ρινα;
      Και τέλος, εσείς του ΣΥΡΙΖΑ όσο μιλάτε λέτε μόνο μ@λ@κ#ες για αριστερά κλπ, τόσο σε αυτοδιοικητικό όσο και και σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο , λέτε.
      Θα την φάτε και θαα επιστρέψετε στο 3%.
      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΤΩΡΑ.

      Διαγραφή
    2. Διάβασες πολλά θετικά σχόλια ή σχεδόν όλοι του τα χώνουν ?

      Διαγραφή
  39. Τελικά, τι να κάνω ρε παιδιά μετά από όλα αυτά;;;
    Να ''πάω'' με τον Γιάννη που έχει ήδη στημένο τον ''μηχανισμό του'' και κουνάει τη μπάλα με το άχυρο στα πεινασμένα προβατάκια;; αχ έρμα προβατάκια... ο λύκος με την αγέλη του σας καλεί... μα δεν πειράζει κάλιο χορτάτα παρά πεινασμένα! Ζόρικο πράμα η πείνα και έχει πέσει ξεραήλα!
    Ή να ''πάω'' με τον Νάσο που έφυγε από το μαντρί... ή μάλλον την αγέλη γιατί δεν του έκατσε το προφανές;;
    Με τον Μπάμπη;;;
    Μήπως να ''πάω'' με τον Μιχαλάκη που δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς εκπροσωπεί σήμερα και που εκτός από ''καλό παιδί'' που άφησε το στίγμα του(;;;) όταν δοκιμάστηκε στην εξουσία άλλο τι;;;
    Να ''πάω'' με τον ''αλεξιπτωτιστή'' Παντελή τον ''μέσα σε όλα'' τύπο με τις προσωπικές του ''γνωριμίες'' και το ''πλούσιο παρελθόν'' που κανένας δεν γνωρίζει;;; και που ''θενκ γκοντ'' δεν του έκατσε η ''σιγουράντζα'' που του τάζανε;;; βρε πως το λένε αυτό με μια λέξη; πως το λένε;;
    Να αναζητήσω την ''σιγουριά'' στην ''αγκαλιά'' της Βίκυς; αμάν βρε καλά παιδιά! αμάν!
    Να αφήσω μόνο τον Βαγγέλη στην ''ηλεκτρική καρέκλα'', που φαγωθήκανεε οι παραπάνω ''φίλοι'' ότι έκανε τίιιις λοβιτούρες για να κάτσει;;; γιατί ρε Βαγγέλη; γιατί έκατσες;; αφού όλοι οι άλλοι την είδαν πρώτοι! Και τώρα εσύ που όλα τα είχες προετοιμάσει μυστικάα και από καιρόο με τους άλλους ''μασόνους'' όπως λένε οι ''φίλοι'' τρέχα να μαζέψεις κόσμο...
    Ααααχ έρμη πατρίδα, θα πάρουμε ο καθένας ότι μας αξίζει...μπέεεεεε μπέεεε!
    Βοηθήστε με γιατί θα σκάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Μόνιμα θα διεκδικείτε ολοένα και περισσότερο αυτό που σας αρνούνται βασιζόμενοι στην κούραση σας, με λίγες μόνο εξαιρέσεις. Μα, με τις εξαιρέσεις ο κόσμος προχωρά. Όσοι ανθέξετε θα πάτε ένα βήμα πιο μπροστά». Μ.Χ.

      Διαγραφή
  40. Βαγγέλα, γερα, με τσαμπουκά! Μη μας προδωσεις, από εσένα περιμένουμε για να δικαιωθούνε έννοιες ξεχασμένες όπως αξιοπρέπεια, αντίσταση, καθαρότητα, ιδεολογία, αριστερά. Σε ξέρω από απόσταση, είσαι όαση στη συνεπή στάση κόντρα στην εξαγορά, στο ξεπούλημα συνειδήσεων, στο μεσαίωνα που διέπει το πολιτικό και αυτοδιοικητικό σκηνικό. Δείξε τους πως δεν θα περάσει η εξαγορά για μια χούφτα ευρώ των ανθρώπων...

    Υ.Γ. Όταν τους σαρώσεις, που θα τους σαρώσεις, θα σημάνει μια νέα εποχή για τη βανδαλισμένη από τα εξαγορασένα ανδρείκελα ταλαιπωρημένη περιοχή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σαρώσει κανέναν μόνος του, μαζί θα το κάνουμε! Γιατί το παραπάνω (1 Μαρτίου-9:41) δίλημμα θα πρέπει να απαντηθεί από όλους όσους πιστεύουν ακόμα στη συλλογική προσπάθεια και δεν παύουν ποτέ να οραματίζονται...

      Διαγραφή
  41. ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΤΕ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΚΑΘ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ ΟΜΟΙΩΣΗ ΜΑΣ , ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρε σεις τι ρολο παιζει αυτος ο μετρίως μέτρια πετυχημένος εργολάβος που έχει κάνει μακραν το πιο δημοφιλές blog? 'Exω μπερδευτεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φίλε μου, η εξήγηση είναι σχετικά απλή, αλλά δεν ξέρω πόσοι σε αυτή τη χώρα της απόλυτης σύγχυσης, είναι σε θέση και ....θέλουν να κατανοήσουν!
    Ο συγκεκριμένος υποψήφιος ανήκει στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ φαντάζει ως η μόνη σανίδα σωτηρίας για πολλούς ναυαγούς της πρωτοφανούς γενικευμένης κρίσης που πλήττει τη χώρα μας!
    Το καράβι που λέγεται Ελλάδα προσέκρουσε σε ύφαλο και βούλιαξε!
    Κάποιοι "φίλοι" μας, συμμετέχοντας στην επιχείρηση "διάσωσης" μας απέστειλαν μια κάκιστη και άθλια σωσίβια λέμβο που την ονόμασαν "μνημόνιο" και με αυτήν προσπαθούμε να πιάσουμε στεριά!
    Το μεγάλο αίσχος για τους πολιτικούς μας, είναι η ανικανότητά τους (δεν θέλω ούτε να σκέφτομαι ότι λειτουργούν βάσει κομματικών σκοπιμοτήτων στις πλάτες εξαθλιωμένων συνανθρώπων μας) να συστρατευτούν για τον "υποτιθέμενο δυστυχώς"κοινό σκοπό σωτηρίας της χώρας!
    Για τον ΣΥΡΙΖΑ και κάποια άλλα κόμματα που προσωπικά μου είναι αδιάφορη η άποψή τους, για το χάλι μας δεν φταίει το ναυάγιο (πτώχευση της χώρας μας), αλλά η αληθώς κάκιστη σωσίβια λέμβος (μνημόνιο), χωρίς να μας λέει ότι χωρίς αυτό θα έπρεπε με τις δικές μας δυνάμεις κολυμπώντας, (όσοι μπορούν και ξέρουν κολύμπι) να φτάσουμε στη στεριά!
    Κάνει συγκρίσεις των άθλιων συνθηκών διαβίωσης στη σωσίβια λέμβο με την προγενέστερη στο καράβι σαν αυτό να μη βούλιαξε ποτέ!
    Επειδή κάποιοι θα σκεφτούν και ενδεχομένως θα πουν ότι έχουν μεγάλες ευθύνες όπως αυτές μπορούν να επιμεριστούν αυτοί που κυβερνούσαν το καράβι και δεν αντιλήφθηκαν τον σκόπελο, θα συμφωνήσω μαζί τους, αλλά νομίζω ότι τώρα το πρωτεύον είναι η σωτηρία της χώρας και δεν μας περισσεύει κανείς! Ας πιάσουμε λοιπόν πρώτα στεριά και μετά μπορούμε να αναζητήσουμε και τις ευθύνες του ναυαγίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ!
      Εχουμε το ΚΚΕ να λέει δεν ανεβαίνο στη λέμβο των καπιταλιστών και προτείνει να βγούμε στην στεριά μόνοι μας, κολυμπώντας αλλά υπερήφανοι!
      Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει τη λέμβο (μνημόνιο) και προτείνει να μας φέρουν πίσω το καράβι που βούλιαξε και η δυνατόν να έχει διασκευαστεί σε ....κρουαζιερόπλοιο πολυτελείας!
      Ο καημένος ο κοσμάκης καλείται να επιλέξει συνήθως μη μπορώντας να αξιολογήσει την εφικτότητα των διαφόρων προτάσεων!
      Περαστικά μας!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ και με τους δυο σας, 11:55 και 9:48.
      Ο κοσμάκης όμως που ζει έναν εφιάλτη και είναι τόσο απελπισμένος, τι θα πρέπει να ψηφίσει;

      Διαγραφή
    3. Πολύ μεστή ανάλυση. Για πες μας τώρα, αυτοί που κάνανε άλλες ''δουλειές'' όταν είχαν το τιμόνι στα χέρια τους και άφησαν το ''Σάμινα '' να πέσει στις Πόρτες με τους 81 νεκρούς που κατέληξαν;; Στη φυλακή. Δεν τους έδωσαν άλλο καράβι για να το ξαναφουντάρουν... και επιστρέφοντας στα της πόλης μας, που κολλάει το σκεπτικό;; Οι υποψήφιοι (παλιοί και νέοι) για το Δήμο, δεν ψήφισαν για το μνημόνιο και δεν κρίνονται τόσο για τις πολιτικές των κομμάτων που τους στήριξαν, όσο για το πως ''διαχειρίστηκαν'' την εμπιστοσύνη μας. Γνωρίζουμε καλά τους ήδη ''δοκιμασμένους''. Ας δούμε πρώτα τι ομάδες θα γίνουν με τους ''νέους'' και μετά τα λέμε...

      Διαγραφή
  44. Σοβαρευτείτε ρε παιδιά, η κρίση είναι "ατύχημα", "απροσεξία" και το μνημόνιο "λεμβος σωτηρίας"; Για ξαναξεκινήστε από την Α' Δημοτικού να μαθετε να σκέφτεστε, πόσο μάλλον να γράφετε τέτοιες αρλούμπες εδώ μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗ ΜΠΑΝΚΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΙΕΣΑΙ ΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΣ,ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ . Μ Α Υ Ρ Ο ΣΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ !! ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΣΩΚΑΣ ΚΑΙ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ..

    ΟΧΙ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΛΕΜΕ

    ΤΣΩΚΑΣ ΚΑΙ ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΟΤΣΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ...
    [Ειναι και η Εκκλησια μαζι σου]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΠΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ !!
    ΚΡΙΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΚΑΠΟΤΕ " ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συντάσσονται με την αγέλη του γιατί ποτέ δεν ήταν προβατάκια...απλά τη φορούσαν τη προβιά! Καλύτερα έτσι. Να πέσουν οι μάσκες για να δούμε πόσοι μείναμε!

      Διαγραφή
    2. Mην ξεχνάμε ποιός έβγαλε τον Βοσκόπουλο Δήμαρχο.
      Ο Ασπρίδης φυσικά

      Διαγραφή
    3. Προφανώς η Φλώρινα είναι γεμάτη "νούμερα" σαν και σένα!
      Γι αυτό βγήκε δήμαρχος ο Βοσκόπουλος!

      Διαγραφή
    4. Απάντηση στον 3:28. Τον Βοσκόπουλο τον έβγαλε η Μούσιου με το αζημίωτο, όπως λένε οι κακές γλώσσες ...

      Διαγραφή
    5. Εσύ 3.28, εύκολα συνάγεται απ το κόμπλεξ σου, ότι δεν ψήφισες Ασπρίδη ούτε τη δεύτερη Κυριακή!
      Επειδή όμως δεν υπήρχε άλλη επιλογή πέρα του Βοσκόπουλου, μπορεί ο καθείς να συνάγει από ποιούς εκλέχθηκε δήμαρχος!
      Εδώ νομίζω ισχύει το "φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης!

      Διαγραφή
    6. Είναι γνωστό ότι ο Ασπρίδης διέλυσε το τότε δυνατό ΠΑΣΟΚ , διέσπασε την παράταξη κατεβαίνοντας ως ανεξάρτητος υποψήφιος. Μετά το γυαλί ράγισε μεταξύ Μούσιου και Ασπρίδη. Η ζημιά έγινε από τον πρώτο γύρο και την υποψηφιότητα του Ασπρίδη.
      Αν δείτε δε την αντιπολίτευση του Ασπρίδη στον Βοσκόπουλο με το γάντι όλα. Σχεδόν ανύπαρκτος ως αντιπολίτευση.

      Διαγραφή
  49. Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Το ΠΑΣΟΚ κατεβάζει Τσιώκα για να βγει πάλι ο Βοσκόπουλος. Λέτε να είναι ο Ασπρίδης πίσω από την υποψηφιότητα Τσιώκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτή τη φορά η Μούσιου θα είναι κανονικά υποψήφια με τον συνδυασμό του Βοσκόπουλου και όχι καμουφλαρισμένα όπως την προηγούμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ΑΓΓΑΛΙΑΣΜΕΝΟΙ με στόχο την εξουσία.

      Το μνημόνιο όμως μας έχει καταστρέψει και υπεύθυνοι είναι η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και οι εδώ τοπικοί αντιπρόσωποι τους Βοσκόπουλος, Μούσιου, Τσιώκας, Μπέλτσος, Κωνσταντινίδης και Ηλιάδης.

      Διαγραφή
    2. Τους φαντάζεσε όλους αυτούς μαζί ρε συ 8:51 σε ένα ''μαγαζί'';;; λελεεε!
      Και τον Βαγγέλη και τη Βίκυ, ίσως και τον Παντελή απέναντι;;
      ωχ λελεεεε!!
      Από τη μια ο εαυτούλης μας με τα προσωπικά ρουσφέτια και από την άλλη οι συλλογικές προσπάθειες για να έχουμε όλοι ίσες ευκαιρίες;;;
      Διαλέχτε Φλωρινιώτες, αλλά προσέχτε όταν θα έρει εκείνη η ώρα. Η ψήφος είναι σαν την κλ@νιά...άπαξ και έφυγε δεν γυρίζει πίσω! Φάτους στη μάπα για 5 χρόνια και καλά μας σαράντα!

      Διαγραφή
    3. και μετά θα παρακαλάνε για πεντάμηνη απασχόληση τον δήμαρχο.
      θα είναι ευχαριστημένοι με 5 μήνες έστω και με 2 μήνες.
      Η ανεργία θα θερίζει και αυτοί εκει κολλημένοι στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

      Διαγραφή
  51. ΕΝΑΣ ΠΡΩΗΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ...ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΙΟΙΩΣ...ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα βρείς να πεις εσύ;;; θάθελα νάξερα τι καπνό φουμάρεις και άν θεωρείς και τον εαυτό σου τόσο τζαμάτο που κάνεις και κριτική...

      Διαγραφή
  52. Εγώ δεν ξέρω τι θα ψηφίσω αλλά η μανία στις επιθέσεις εναντίον του Γκέκτση εδώ μέσα δείχνει πως είναι ο μόνος που μπορεί να χτυπήσει τον Βοσκόπουλο. Για αυτό υπάρχει φόβος από τα Παπαγαλάκια του Βοσκού από τους Μασέλες του ΠΑΣΟΚ και από τους Οπαδούς του Παντελή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.