Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ο ετήσιος χορός της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ελληνικής Αστυνομίας Φλώρινας, προσκαλεί όλους τους συναδέλφους και τους συμπολίτες μας στον ετήσιο χορό της που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013 και ώρα έναρξης 20.30΄ στην αίθουσα δεξιώσεων «ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ» (4ο χιλιόμετρο Ε.Ο. Φλώρινας - Θεσσαλονίκης) με τους ήχους της «ΛΕΧΟΒΙΤΙΚΗΣ ΚΟΜΠΑΝΙΑΣ» και τιμή εισόδου δέκα (10,00) Ευρώ (με φαγητό άνευ ποτού).
Η παρουσία όλων θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Το Δ.Σ.

2 σχόλια:

  1. Μετά τις 1 το βράδυ θα κάνετε άραγε αλκοτέστ στο Lidl;Πρέπει να κάνετε.Τι φταίω εγώ αν κάποιος σουρωμένος αστυνομικός δεν πέσει επάνω μου και σκοτώσει εμένα και την οικογένειά μου.Αλκοτέστ γράψιμο αφαίρεση διπλώματος και ακινητοποίηση του οχήματος.Για να δούμε θα το κάνετε;Εκεί θα είμαι και θα βλέπω.Ο νόμος είναι τελικά για όλους τους Έλληνες ή υπάρχουν και εξεραίσεις.Και μετά θα βρουν την άκρη οι δημοσιογράφοι.Όχι όμως να τους σταματάτε και μετά να τους αφήνετε. Κανονικός έλεγχος όπως κάνετε εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλκοτέστ θα κάνετε φίλοι μπάτσοι στους φίλους σας τους μπάτσους;

      Διαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.