Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ»

Μια μεγάλη «ΑΓΑΠΗ» δεν μ’ αφήνει να φύγω από την όμορφη Φλώρινα, αλλά οι υποχρεώσεις μου ως μητέρα και γιαγιά με αναγκάζουν να φύγω. Πριν φύγω όμως ο σύζυγος μου Δημοσθένης κι εγώ θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους με τους οποίους ήρθαμε πολύ κοντά κατά την παραμονή μας στη φιλόξενη πατρίδα μας.
Πρώτα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γυναικών Παπαγιάννη, με τα μέλη του οποίου βρεθήκαμε στις 24 Ιουνίου στην εκκλησία του χωριού. Μαζί εκκλησιαστήκαμε, παρακολουθήσαμε την κατανυκτική Θεία Λειτουργία, απολαύσαμε στη συνέχεια τον καφέ, το μεσημεριανό φαγητό, και γνωριστήκαμε καλύτερα με τις εξαιρετικές κυρίες του συλλόγου. Τέλος τις ευχαριστώ για την εκδρομή που έκανα μαζί τους στην όμορφη πόλη της Αριδαίας. «Συνεχίστε το έργο σας όμορφες κυρίες μου και εγώ είμαι δίπλα σας. Αξίζει συγχαρητηρίων η πρόεδρος σας κυρία Δινάκη Γιασεμή, όλοι και όλες σας».
Επίσης, αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο και θερμά συγχαρητήρια στη Βάσω Ναλπαντίδου και στους διοργανωτές της φετινής χρονιάς για το «συναπάντημα νύφες και γαμπροί» στο χωριό Λευκώνα Πρεσπών. Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση. Συγκινήθηκα. Το μυαλό μου γύρισε στα παλιά, δικά μας χρόνια της δεκαετίας του ΄60. Εγώ θα είμαι η κουμπάρα όλων σας. Συνεχίστε αυτό το όμορφο αντάμωμα γιατί και η πιο μεγάλη νύφη εκείνο το βράδυ αισθάνεται πιο νέα και θυμάται το δικό της ξεκίνημα ζωής. Να είστε όλοι καλά. Καλή αντάμωση στο επόμενο συναπάντημα.
Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ στη φιλανθρωπική εκδήλωση που διοργανώσαμε στις 17 Σεπτεμβρίου με την υποστήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας και του Δήμου Φλώρινας. Επίσημος προσκεκλημένος ήταν ο εξαίρετος ιατρός Ιωάννης Παπασωτηρίου, συμπολίτης μας, ο οποίος κατάγεται από τον Τριπόταμο της Φλώρινας και μίλησε για τις δραστηριότητες του κέντρου μοριακής ογκολογίας που λειτουργεί στο Φιλώτα! Μοναδικό σε όλα τα Βαλκάνια! Είχαμε την τιμή να τον ακούσουμε. Τον ευχαριστούμε θερμά και το επιτελείο του.
Σ’αυτή την εκδήλωση οι εθελόντριες γυναίκες ήταν η ψυχή της Φλώρινας. Πιστεύω ότι όσοι από εσάς παραβρεθήκατε εκείνο το όμορφο απόγευμα συμφωνείτε μαζί μου. Συγχαρητήρια στις κυρίες Κική Κασκαμανίδου, Κούλα Ιωακειμίδου-Ναλπαντίδου, Μένη Χατζή, Λίτσα Γυμνοπούλου και Πόπη Παπαθανασίου που αποτέλεσαν τη «γλάστρα» και όλοι εσείς που παραβρεθήκατε στην εκδήλωση, η οποία έγινε για την ενίσχυση του Νοσοκομείου και Γηροκομείου της πόλης μας, τα όμορφα λουλούδια της. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις κυρίες που έφεραν διάφορα εδέσματα και δώρα σ’αυτήν την εκδήλωση και ευχαριστώ επίσης τα καταστήματα της πόλης μας που πρόσφεραν δώρα για τη λαχειοφόρο αγορά.
Να ευχαριστήσω θερμά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την κάλυψη των εκδηλώσεων.
Ευχαριστώ όλους τους Φλωρινιώτες για την αγάπη που μου δείχνετε και σας εύχομαι ‘Καλό Χειμώνα’
Εύχομαι πάντα το καλύτερο για την Πατρίδα μου Ελλάδα.

Με αγάπη

Αλεξάνδρα Βακιτσίδου

Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από την φιλανθρωπική εκδήλωση της 17ης Σεπτεμβρίου 2012 διατέθηκαν ως εξής:

1.275,00 € Νοσοκομείο Φλώρινας
500,00 € Ουρολογικό Τμήμα ΝοσοκομείουΦλ.(ανώνυμος)
1.275,00 € Γηροκομείο Φλώρινας
800,00 € Γηροκομείο Φλώρινας (από τους Απόδημους Αδελαϊδας Αυστραλίας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.