Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Απαντήσεις στα Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων στα Μαθηματικά ΕΠΑΛ

του Παντελή Μιντεκίδη

Μετά από αίτημα του αναγνωστικού κοινού των μπλογκ Φλώρινας παρουσιάζω τις απαντήσεις των θεμάτων μαθηματικών ΕΠΑΛ.
Την Τρίτη θα παρακαλέσω τα μπλογκ της Φλώρινας να αναρτήσουν τις απαντήσεις των Μαθηματικών Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

Για τις απαντήσεις πατήστε ΕΔΩ

16 σχόλια:

  1. Οχι "μετα απο αιτημα των αναγνωστων", αλλα μετα απο παρατηρηση-σχολιο, το οποιο καταδεικνυει οτι οι απαντησεις των θεματων των πανελληνιων εξετασεων στα μαθηματικα γενικης παιδειας, φερνουν πελατεια στο σπιτι.
    Ενω οι απαντησεις στις εξετασεις του ΕΠΑΛ ειναι αγγαρεια.
    .....Στην οποια ομως μπηκες χωρις να το θελεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΡΟ ΓΟΝΕΑ...ενα μικρό σχόλιο...

      Όταν κάποιος σου δείχνει το φεγγάρι,
      μην κοιτάς το δάχτυλο.

      ΚΡΙΜΑ ...τόση μικροψυχία και κουτοπονηριά!

      Διαγραφή
    2. Δυστυχως ομως φιλε μου συμβαινει και αυτο.
      Να σου δειχνουν το φεγγαρι, για να μην δεις το δαχτυλο.
      Το οποιο (δαχτθλο) δεν ειναι και παντα τοσο καθαρο.....

      Διαγραφή
  2. δεν ηθελα να εμπλακω ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ανάρτηση σχόλιο.
    1. Ο κ.Μιντεκιδης ειναι καθηγητης γενικου λυκειου και οχι ΕΠΑΛ...
    2. Ειναι ίσως ο ΜΟΝΟΣ καθηγητής που λύνει τα θέματα δημοσίως και ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ...
    3. Εχει κριτικο λόγο....ΔΕΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ.
    4. Καλά είναι η κριτική μας να στρέφεται κατα των πολτικών που ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟΡΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΦΤΩΧΕΙΑ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας ομως και ενεπλακεις, καλο θα ηταν να μας ελεγες και με ποια ιδιοτητα.(Καθηγητης? Μαθητης? Γονεας?)
      1.Το οτι ειναι οπως λες Καθηγητης Γενικου Λυκειου και οχι ΕΠΑΛ σημαινει κατι? (περαν του οτι στο Γενικο Λυκειο ειναι το ψωμι?)
      2.Ποιος σου ειπε οτι ειναι ο μονος Καθηγητης που λυνει τα θεματα? Μια ματια στο internet θα σε πεισει.
      3.Τωρα αφου οπως λες εχει κριτικο λογο, θα περιμεναμε απ`αυτον να μας πει την γνωμη του για τα προβληματα της δευτεροβαθμιας ακπαιδευσης, να μας εξηγησει δηλ. γιατι τα παιδια δεν μαθαινουν γραμματα στο Δημοσιο σχολειο, και αναγκαζονται ετσι να προσφευγουν στα Φροντιστηρια και στα ΜΑΥΡΑ-ΠΑΡΑΝΟΜΑ ιδιαιτερα μαθηματα απο διορισμενους Καθηγητες, οπως ειναι και ο ιδιος?
      4.Τελος εχω να σου πω, οτι η κριτικη μας δεν πρεπει παντα να στρεφεται μονο κατα των Πολιτικων, γιατι υπαρχουν και πολλοι απο εμας που δεν κανουμε καλα την Δουλεια μας.Και οταν ενας Δασκαλος-Καθηγητης δεν κανει και αυτος καλα την Δουλεια του, τοτε και αυτος δημιουργει απορους γονεις, στελνοντας τους στην ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ......

      Διαγραφή
    2. Φίλε ανώνυμε, ξέρεις πολλούς καθηγητές διορισμένους που δεν κάνουν ιδιαίτερα? Έτσι παλεύουν σε αυτήν την κοινωνία?

      Διαγραφή
    3. δεν ξερω που την απεκτησες αυτην την αποψη αλλα ειναι θλιβερο να την εχεις.
      καλο θα ηταν να πας να δοκιμασεις να κανεις μαθημα σε 25 ατομα σε επαλ, σε τμημα μηχανολογων πχ εκθεση, να πρεπει να πας σπιτι σου (που ο θεος ξερει ποσο μακρυα θα ειναι αν εισαι διορισμενος και εισαι στην περιοχη σου...) να εχεις τις δουλειες σου, να πρεπει να διορθωσεις γραπτα, να ετοιμασεις ασκησεις για την αλλη μερα και να προετοιμασεις το μαθημα σου.
      αλλα μαλλον αυτα δεν τα ξερεις ε;;;
      οσοι ειναι εξω απο το χορο μιλανε πολυ ευκολα!
      η καθε δουλεια εχει τα καλα και τα κακα της και στο σχολειο δεν αρκεισαι μονο στο εκπαιδευτικο εργο εχεις και ποσα αλλα διοικητικα (ναι ξερεις δεν τα κανει ουτε ο διευθυντης ουτε ο υποδιευθυντης!)
      αν εξαιρεσεις τους γυμναστες που δεν εχουν δουλεια στο σπιτι οι αλλοι σε πληροφορω εχουν και μπολικη!!!
      βεβαια ειναι αδυνατο να σου αλλαξω τη γνωμη που εχεις αλλα δυστυχως αυτην εχουν πολλοι απο εσας που περιμενουν επισης να κανουμε αγγελουδι το διαβολακι τους και εκτος απο μαθημα πρεπει να ειμαστε και παιδαγωγοι και να σκεφτομαστε και τη προσωπικοτητα και ιδιαιτεροτητα του καθε μαθητη και ετσι πρεπει!
      αυτα!

      Διαγραφή
  3. Στη μάχη ρίχτηκαν και πάλι οι μαθητές της χώρας μας… για κάποιο ΑΕΙ, ΤΕΙ.

    Η Ελλάδα δεν τo βάζει κάτω.

    Ο μεγαλύτερος πλούτος της είναι η γνώση και τα πτυχία των παιδιών της. Τα χρήματα ξοδεύονται.
    MΠΡΑΒΟ ΠΑΝΤΕΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειμαι μητερα το παιδι μου παει στη δευτερα ταξη του δημοτικου απο περισυ λοιπον ο συλλογος γονεων και κηδεμονων με τη βοηθεια του γυμναστη του σχολειου παραδιδουν μαθηματα ρυθμικης γυμναστικης στο αμφιθεατρο του σχολειου τις απογευματινες ωρες, με μηνιαια διδακτρα 35 ευρω και εγγραφη 15 ευρω θελω παρακαλω να μαθω αν εχει το δικαιωμα ο συλλογος γονεων να εισπρατει τοσο μεγαλα χρηματικα ποσο αν και πληροφοριες μου λενε οτι τα λεφτα τα παιρνει ο γυμναστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν παμε καλα μου φαινεται...κοιτα να πιασει κανενα μεγαλο ψαρακα και ασχολειται με τα μικρα, δεν κοιταει πως καταντησε το εκπαιδευτικο συστημα και τα παιδια τρεχουν ολη μερα και νυχτα στα φροντιστηρια και αυτα που δεν εχουν χρηματα και καποτε εκαναν προσθετη διδασκαλια την κοβει και αυτη σιγα σιγα. δεν ντρεπονται λιγο.
    δεν βλεπω ομως να ανεβαζει το μισθο του εκπαιδευτικου για να μην χρειαζεται να δουλευει "παρανομα" οπως λεει αντιθετως τον μειωνει ακομα περισσοτερο, ουτε καθαριστρια στα υπουργεια δεν παιρνει τοσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει στη χώρα μας ένα γενικότερο αίσθημα του δικαίου που φαντάζομαι ότι ικανοποιείται με τέτοιες εξαγγελίες όπως της κας υπουργού Παιδείας.
    Όμως είναι θλιβερό να στήνονται στον τοίχο οι εκπαιδευτικοί,οι πιο κακοπληρωμένοι του δημόσιου τομέα.
    Με τους μισθούς που παίρνουν αμφιβάλλω αν μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς
    καλύπτοντας και τις ανάγκες για ενημέρωση που επιβάλλει η κοινωνία μας.
    Ουκ επ άρτω ζει μόνον ο άνθρωπος.
    Και να μην ξεχνάμε ότι ο εκπαιδευτικός είναι ένας επιστήμονας,σπούδασε σε πανεπιστήμιο,
    και όπως κάθε επιστήμονας πρέπει να ενημερώνεται.
    Αυτό σημαίνει βιβλία,διαδίκτυο,επιμόρφωση.Δηλαδή χρήματα.

    Αν τα ιδιαίτερα είναι παράνομα,δεν θα διαφωνήσω.
    Ας σκύψει Ο ΚΑΘΕΊΣ στην ανάγκη να γίνονται ιδιαίτερα,τόσο από τους εκπαιδευτικούς
    όσο και από τους γονείς τους,μήπως αυτό λέει κάτι για τα σχολεία μας και το εκπαιδευτικό μας σύστημα;

    Επίσης μήπως να κοιτάξουν να μαζέψουν κανέναν φοροφυγά των πολλών εκατομμυρίων ευρώ;

    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΕ Κ ΣΥ ΚΑΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΜΑΤΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΕ ΧΑΦΙΕΔΙΛΙΚΙ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕΙΣ?

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΣΕΠ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΕ,ΚΑΘΑΡΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εχω πραγματικα βαρεθει αυτην την καραμελα με τα ιδιαιτερα των εκπαιδευτικων κι ακομη περισσοτερο με την καραμελα της παραπαιδειας.
    Ο λογος ειναι οτι τα ιδιαιτερα τα συντηρουν οι γονεις και οι μαθητες κι οχι μονο οι εκπαιδευτικοι...ισο μεριδιο ευθυνης και στους δυο.
    Επισης σε μια ελευθερη κοινωνια ο καθενας ειναι ελευθερος να δραστηριοποιηθει επαγγελματικα οπως του αρεσει.Γι αυτο υπαρχει η ιδιωτικη πρωτοβουλια και ετσι υπαρχουν φροντηστηρια που παρεχουν αυτο που αρκετοι ζητανε.Ετσι και πολλοι καθηγητες διορισμενοι και κατεξοχην αδιοριστοι προσφερουν και τα λεγομενα ιδιαιτερα.Το μονο κακο αν θελετε που βλεπω σε αυτο ειναι οτι εχουν μαυρο χρωμα.Γι αυτο και το κρατος δεν απαγορευει τα ιδιαιτερα αλλα το να μην κοβεις αποδειξη!!!!!!!!!!!Κατα τα αλλα οπως υπαρχει δημοσιο και ιδιωτικο νοσοκομειο ετσι υπαρχουν και εκπαιδευτικοι που προσφερουν μαθηματα στο σπιτι κι ειναι επιλογη καθενος αν θα τους χρησιμοποιησει ή οχι.
    Το φαινομενο υπηρχε απο πολυ παλια απλα τα ιδιαιτερα τα εκαναν λιγοι,γιατι λιγοι ειχαν το χρημα και επισης οι μαθητες κοπιαζαν πολυ περισσοτερο.
    Σημερα,στο βωμο του "πρεπει να σπουδασω παση θυσια ακομη κι αν ειμαι στουρνος,γιατι σπουδασε κι ο γειτονας",οι οικογενειες ξεπουλιουνται εις γνωσιν τους.

    Οι 2 μηνες το καλοκαιρι(οχι 3) και οι 15 μερες Χριστουγεννα-Πασχα ειναι "χατηρι του βασιλικου ποτιζεται η γλαστρα".Οπου βασιλικος οι μαθητες και γλαστρα οι εκπαιδευτικοι.Το ωραριο μας ειναι 8-2 και πολλες φορες αναλογα με το σε ποσα σχολεια πας την ημερα το εξαντλεις.
    Να μην σχολιασω την μονιμοτητα...ολος ο δημοσιος τομεας την εχει..και μεταξυ μας οταν βρεθει υγιης μηχανισμος που να ελεγχει και να αρει λογω σοβαρων θεματων κι οχι κομματικων διευκολυνσεων καλοδεχουμενη!!!!!!
    Επισης δεν ειναι τυχαιο οτι παρα τις προσφατες μειωσεις των μισθων οι δικοι μας δεν αγγιχτηκαν και ιδιαιτερα...ειναι οι μικροτεροι οταν σε αλλες υπηρεσιες υπουργειων,τραπεζων κλπ ο μισθος μιας καθαριστριας ειναι κατα 50%τουλαχιστον μεγαλυτερος.
    Και τελευταιο και καταιδρωμενο αφηνω το γεγονος οτι μεσα σε μια μερα πρεπει να καταφερεις να επικοινωνησεις και να συνεννοηθεις με πανω απο 90 διαφορετικες προσωπικοτητες(το λιγοτερο 3 τμηματα χ30 μαθητες),να βαζεις πισω τον καθε εγωισμο και να τα βγαζεις περα οταν ενας γονιος πολλες φορες δεν μπορει να κουμανταρει 1-2 παιδια που μπορει να εχει σπιτι του.
    Οι ωρες δουλειας δε στο σπιτι για προετοιμασια και διορθωμα...καλυτερα να μην τις σκεφτομαι.....

    Ολα τα παραπανω(συγγνωμη για το σεντονι) ειναι διαπιστωσεις,οχι δικαιολογιες-η αλλη πλευρα του νομισματος αν θελετε-πολυ φιλικα και χωρις διαθεση για εκνευρισμους.
    Το μονο που με εξοργιζει και στεναχωρει ειναι οτι οπως σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν ατομα που ντροπιαζουν τον κλαδο ετσι και στον δικο μας υπαρχουν αρκετοι δυστυχως που δινουν πατημα ωστε να μας εχουν ολους αδιακριτως στην μπουκα του κανονιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1)Αποδεδειγμένα,ο Έλληνας γονιός θέλει το παιδί του να σπουδάσει,
    ακόμα και αν "δεν τα παίρνει" τα γράμματα,με αποτέλεσμα χαμένα λεφτά(μικρές περιουσίες) για ιδιαίτερα για μια θεσούλα σε ΤΕΙ της πλάκας,
    χαμένα χρόνια για δήθεν σπουδές,εκεί να δεις έξοδα,ιδιάιτερα αν το παιδί περάσει σε άλλη πόλη, και μετά....."αχ το παιδί δεν βρίσκει δουλειά"
    και δεν αναγνωρίζεται η αξία του.
    Η διαδρομή συνεχίζεται στα κομματικά γραφεία για μια θέση στο έρμο το Δημόσιο....
    Τα τεχνικά επαγγέλματα τα έχουμε απαξιώσει,αν και οικονομικά αποδίδουν πολύ καλά(όποιος ψάχνει να βρει υδραυλικό/ηλεκτρολόγο/καλό ξυλουργό κλπ. με καταλαβαίνει).

    2)Επειδή έχω φίλους και συγγενείς καθηγητές και δάσκαλους βλέπω ότι το μάθημά τους δεν είναι μόνο στο σχολείο,αλλά και στο σπίτι αφιερώνουν ώρες για προετοιμασία,διόρθωση,προετοιμασία εθνικών γιορτών κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ένα φροντιστήριο ο αριθμός των μαθητών δεν υπερβαίνει τους 10(στη χειρότερη).
    Σε ένα σχολείο ο αντίστοιχος αριθμός είναι 25-30. Ακόμα και στο καλύτερο φροντιστήριο λοιπόν δεν νομίζω πως ο καλύτερός τους καθηγητής θα μπορούσε να δώσει κάποιο αποτέλεσμα.
    Στο φροντιστήριο κατατάσσονται οι μαθητές ανάλογα με το επίπεδό τους (συνήθως... υπάρχουν τμήματα καλά και κάτω του μετρίου-για να μην το πω αλλιώς).
    Στο ιδιαίτερο οι ανάγκες του κάθε μαθητή αντιμετωπίζονται ατομικά (αν και σε αρκετές περιπτώσεις πάλι πάνε χαμένα τα λεφτά καθώς ο μαθητής δεν εννοεί να στρωθεί και να διαβάσει)
    Στο σχολείο κατατάσσονται αλφαβητικά κι όπως τύχει (να θυμήσω πάλι το πλήθος των μαθητων).
    Υπαρχει γενικώς η νοοτροπία ότι αφού θα πάω φροντιστήριο/ιδιαίτερο, τι να προσέχω τώρα τι θα μου πει ο κάθε μ... σχολείο, θα μου τα ξαναπουν το απόγευμα οπότε ας μιλήσω με τον φίλο/την φίλη για αισθηματικά, ας κάνω την πλάκα μου (και δεν με νοιάζει που ενοχλώ τους άλλους και εμποδίζω το μάθημα).

    Η αποψη μου είναι πως όλα ξεκινούν από το σπίτι. Όταν ο γονιός δεν έχει χρόνο/όρεξη/κέφια να ασχοληθεί με το παιδί του από μικρή ηλικία και να το βάλει στο σωστό δρόμο (να είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του, στο διάβασμά του, να έχει επαφή συχνή με τους δασκάλους του ώστε τυχούσες αποκλίσεις να προλαμβάνονται) ,τότε πως το παιδί θα μάθει να διαβάζει μόνο του? Κι αν το μάθει από μικρή ηλικία τότε μεγαλώνοντας η βοήθεια που ίσως χρειαστεί να είναι απειροελάχιστη καθώς από μόνο του θα μπορούσε να βγάλει μια άκρη ψάχνοντας και άλλα βιβλία/πηγές κτλ.

    Όσο για τα ιδιαίτερα των καθηγητών....όποιος είναι άξιος να κάνει και με τις ευλογίες μας!
    Ας αποφασίσει επιτέλους το αρμόδιο υπουργείο να επιτρέπει τις αποδείξεις οπότε να μπαίνουν και λεφτά στα ταμεία!
    Εξάλλου θυμηθείτε όλοι ότι:
    στην οικιακή βοηθό (αλλοδαπή /αδήλωτη)
    στο συνεργείο αυτοκινήτων
    στον γιατρό (!!! εδώ σας θέλω όσες έχουν γεννήσει)
    στον δικηγόρο
    στον ηλεκτρολόγο/υδραυλικό/μπογιατζή κου λοιπούς εργάτες που παίρνουμε για επισκευές στο σπίτι
    και πολλούς πολλούς άλλους, ούτε που τολμάμε να ζητήσουμε απόδειξη καθώς το ποσό που θα πρέπει να πληρώσουμε αυξάνει κατά πολύ! (για τους γιατρούς δεν το συζητώ καν)

    Αν ήθελε το Υπουργείο παιδείας να έχει καλύτερα αποτελέσματα και να μην ανθεί η παραπαιδεία, ας έβαζε λιγότερους μαθητές στις τάξεις (πολύ λιγότερους), τα λεφτά που ξοδεύει για διαδραστικούς πίνακες (άλλη πατάτα και αυτή όπως θέλουν να την εφαρμόσουν) ή φορητούς υπολογιστές στα παιδάκια και άλλα πολλά χρήματα που σπαταλά άσκοπα, να τα ξόδευε για καλύτερες συνθήκες μέσα στην τάξη και για περισσότερους εκπαιδευτικούς.
    Το καλύτερο μάθημα το έκανα πέρισυ που έλειπαν τα περισσότερα λόγω Η1Ν1 και ήταν στην τάξη ούτε τα μισά.

    Έχω διδάξει στε δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια(πανεπιστημιακά μαθήματα), με τις αποδείξεις μου παρακαλώ νομιμότατη (ΤΕΒΕ) και αυτό που είδα είναι ότι το χάλι ξεκινά από τη νοοτροπία ορισμένων. Το μάθημά μου δεν διαφέρει σε τίποτε από αυτό που έκανα και παλαιότερα στα ιδιαίτερα, όμως και πάλι βλέπω ότι οι γονείς κάνουν στα παιδιά τους ιδιαίτερα για να τους επαναλάβουν άλλη μία φορά αυτά που έβαλα τα ίδια τα παιδιά μέχρι και να τα γράψουν στο τετράδιό τους για να μην τα ξεχάσουν!

    Με συγχωρείτε για την έκταση του μηνύματος. Θα ήθελα να γράψω και πολλά άλλα μα δεν βρίσκω το νόημα καθώς όσοι τα ζουν τα ξέρουν κι όσοι δεν θέλουν, δεν θα τα εννοήσουν με τίποτε.

    Συνεχίστε να αφήνετε τα παιδάκια σας μπροστα στην τηλεόραση. Και μαζί με αυτά, να βλέπετε και εσεις. Πάντα υπάρχει χώρος για το χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και κάτι τελευταίο....
    Στις απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές πώς ζουν τα παιδιά χωρίς ιδιαίτερο και μάλιστα αριστεύουν στις εξετάσεις τους?
    Ο καθαρός αέρας της εξοχής να φταίει?
    Πέρασα ως νεοδιόριστη και από εκεί. Με τρία παιδιά μες στην τάξη και ΠΔΣ το μεσημέρι όχι ιδιαίτερα δεν χρειάζονταν, αλλά και η δουλειά που κάναμε ήταν υπεραρκετή. Φυσικά στη μέση του πουθενά δεν υπάρχει καφετέρια ή ιντερνετ καφέ να πάει το βλαστάρι, έχει την μαμά από πάνω από το κεφάλι του, ξέρει από δουλειά (αγροτική) και το ένστικτο της επιβίωσης είναι ισχυρότερο. Οπότε κάθεται και διαβάζει για να ξεφύγει από την κατάσταση που ζει.
    Αν όλα τα παιδιά τον χρόνο που ξοδεύουν στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα (εύκολες λύσεις μασημένη τροφή) τον διέθεταν στο να προσπαθήσουν μόνα τους τότε δεν θα χρειαζόντουσαν βοήθεια στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου δεν είναι ο μόνος κλάδος ΔΥ υπαλλήλων που μπορεί να βγάλει μαύρα λεφτά εκμεταλλευόμενος και τη θέση του. Ο μηχανικός μπορεί με μία χαζομελέτη 5 σελίδων να πάρει ένα διχίλιαρο με εργασία 2-3 ημερών, να την εγκρίνει ο ίδιος γιατί ξέρει τι χρειάζεται και όλοι ικανοποιημένοι. Η ίδια μελέτη από τεχνικό γραφείο κοστίζει τα διπλά και τρίδιπλα και θα έχει τόσες ελλείψεις που θα σέρνεται από γραφείο σε γραφείο μέχρι να εγκριθεί. Δεν είναι προφανές τι κοινωνικό και αναπτυξιακό έργο επιτελεί ο μηχανικός ΔΥ που κάνει παράνομα μελέτες; Πατάσσει τη γραφειοκρατία και ρίχνει το κόστος των κλειστών επαγγελμάτων. Ο ίδιος σίγουρα θα απονέμει βραβείο στον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.