Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ο Ηλίας Τσαρτσιταλίδης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Shito Ryu Karate 2012

Στους τελικούς του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Shito Ryu Karate 2012, το Σάββατο 5/4/2012, θα δώσει το παρόν ο αθλητής του Α.Σ “Παγκράτιον” Ηλίας Τσαρτσιταλίδης.
Ο αθλητής του συλλόγου θα είναι και πάλι παρόν σε τελικούς Πανελληνίου Πρωταθλήματος εκπροσωπώντας την Πόλη μας και τον σύλλογο. Το Δ.Σ του εύχεται καλή επιτυχία.
Όπως δηλώνει: «Είναι από τα πιο σκληρά πρωταθλήματα και είναι το πρώτο από μια σειρά αγώνων που θα δώσω φέτος. Θα είναι ένα πολύ δυνατό τεστ εν όψιν του Πανευρωπαϊκού Regions της Μόσχας στις αρχές Ιουνίου και του Παγκοσμίου πρωταθλήματος στην Πάφο στα τέλη Ιουλίου.
Εύχομαι να είμαι καλά και υγιείς πρώτα από όλα και να καταφέρω να σηκώσω και πάλι την σημαία μας και να κάνω περήφανους τους γονείς μου, τους Δασκάλους μου και όλους τους συμπολίτες μου που μου συμπαραστέκονται όπου και να αγωνίζομαι και τους ευχαριστώ πολύ από τα βάθη της καρδιά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.