Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Μετά Βαΐων και Κλάδων!

Σε λίγο συμπληρώνουμε 14 μήνες χωρίς τρένο στην πόλη μας παρά τις κινητοποιήσεις των κατοίκων και τις προσπάθειες που έχουν υπάρξει. Η τελευταία υπόσχεση ήταν αρχές Μαρτίου. Ποιες από τις δεσμεύσεις υλοποιήθηκαν; Ποιες υπογραφές «έπεσαν»;

* Η ΔΕΗ έχει υπογράψει την οικονομική στήριξη;
* Οι δήμοι Φλώρινας και Αμυνταίου έχουν καταλήξει σε κάποιο συμφωνητικό;

Φαίνεται πως αντί οι αρμόδιοι να αδράξουν την ευκαιρία και να την εκμεταλλευτούν για να προσφέρονται υπηρεσίες συνδυασμένων μεταφορών σε κατοίκους και επισκέπτες, που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής αλλά και την Φλώρινα ως τουριστικό προορισμό, αναδεικνύουν κάθε είδους δικαιολογία και αφορμή για να καθυστερούν οποιαδήποτε απόφαση.

Η ζωή όμως στην εποχή του μνημονίου είναι δύσκολη και η διοίκηση σε οποιοδήποτε επίπεδο δεν μπορεί να ακολουθεί τους ρυθμούς του παρελθόντος. Το θέμα πρέπει να λυθεί πριν το Πάσχα. Μετά αρχίζει η προεκλογική περίοδος, θα υπάρξουν αλλαγές στα υπουργεία και στις διοικήσεις και όλα θα ξεκινήσουν από την αρχή.

Η Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας έχει κάνει σαφές ότι οι συνδυασμένες μεταφορές είναι ένα σχέδιο για τη βιώσιμη λειτουργία του τρένου και δεν πρέπει να είναι όρος για την επαναφορά. Κάθε ένας λοιπόν πρέπει να κάνει αυτό που του αναλογεί ώστε το τρένο όχι μόνο να έρθει αλλά και να μείνει για να εξυπηρετεί τους πολίτες.

Το τρένο μπορεί και πρέπει να έρθει μέχρι την Κυριακή των Βαΐων. Εμείς από την πλευρά μας συνεχίζουμε την προσπάθεια και ελπίζουμε και προσδοκούμε να το υποδεχθούμε μετά βαΐων και κλάδων.

Θα υπάρξουν άμεσα πράξεις από όλους ώστε να γίνουν οι ευχές πραγματικότητα;

Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας.
http://florinatreno.blogspot.com

5 σχόλια:

  1. Κοιτάξτε τώρα πως εννοούν την ανάπτυξη οι ταγοί μας.
    Το μαργαριτάρι από χθεσινή τηλεοπτική εκπομπή του WEST.
    Όταν τέθηκε το θέμα της αξιοποίησης του τοπικού πόρου της ΔΕΗ και καταγγέλθηκε ότι τα χρήματα δεν οδηγήθηκαν σε περιβαλλοντικά έργα για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής αλλά έγιναν πεζοδρόμια ο αντιπεριφερειάρχης ανάπτυξης κ. Αντωνιάδης είπε το εξής αμίμητο:
    "Και τα πεζοδρόμια είναι ανάπτυξη".
    Δεν πειράζει κ. Αντωνιάδη κανείς δεν είναι "άσφαλτος", όπως θα έλεγε και η φιλτάτη αοιδός Άντζελα Δημητρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρίν ένα χρόνο ακριβώς στην περιβόητη συνεδρίαση φορέων στο ε.β.ε. ο αντωνιάδης υπεραμυνόταν τις οδικές μαζικές μεταφορές στο νομό . Σε παρεμβαση πολίτη που έλεγε ότι δέν θέλουμε μονοπώλειο στις μαζικές μεταφορές των πολιτών ή επισκεπτών του νομού μας και στο ερώτημα ποιούς ενοχλεί η παρουσία τραίνου στην φλώρινα ... ο περιβόητος και προβεβλημένος κανακάρης της νδ.΄και άλλων στην φλώρινα αντωνίάδης "έγινε στην κυριολεξία λούης " σηκώθηκε άρον άρον απο την αίθουσα ...Αυτός είναι ο αντωνιάδης το χαιδεμένο παιδί της νδ επι δεκαετίες Εάν απο αυτόν περιμένετε να ασχοληθεί σοβαρά με το τραίνο χαιρέτα μου τον πλατανο με τα γαλάζια σύκα .. αντωνιάδη πολύ κούρασες τον τόπο καιρός να τα μαζεύεις...

      Διαγραφή
  2. Άσφαλτοι δεν είναι, όμως τα έχουν κάνει πλακάκια μεταξύ τους οι ταγοί μας.

    Αυτοί το μόνο τρένο που έχουν δρομολογήσει είναι αυτό που πάει τα παιδιά μας στην ξενιτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aκούσαμε ότι 2 από τα βασικά μέλη των φίλων του τρένου είναι αυτή τη βδομάδα στην Αθήνα. Αληθεύει ότι αυτοί θα οδηγήσουν το τρένο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΕΟ-ΝΈΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ31 Μαρτίου 2012 στις 10:58 μ.μ.

    αυτοί που δεν θέλουν το τρένο είναι γνωστοί .έχουν άλλα ψηφοθηρικά συμφέροντα, αλλά την άλλη φορά που θα εκτεθούν θα κρέμονται σε πλαστικά μανταλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.