Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Διεθνής διαιτητής ο Νίκος Κορομπίλης

Επέστρεψε από το παγκόσμιο κύπελλο νέων καράτε ο διεθνής πλέον διαιτητής, Φλωρινιώτης και γέννημα θρέμμα του συλλόγου «Παγκράτιον» Νικόλαος Κορομπίλης.
Ο δικός μας Νίκος ήταν ο μοναδικός νέος διαιτητής που επιλέχθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Καράτε να διαιτητεύσει στους συγκεκριμένους αγώνες, απόρροια της πολύ καλής επίδοσης του στις εξετάσεις και της δουλειάς που γίνεται μέσα στον σύλλογο.
Το Δ.Σ και ο πρόεδρος του συλλόγου του εύχονται καλή σταδιοδρομία και σ’ ανώτερα.
Σε δήλωσή του ο Νικόλαος Κορομπίλης τόνισε: «Οι αγώνες αυτοί ήταν φοβερή εμπειρία για μένα, Η W.K.F. μου έκανε την πολύ μεγάλη τιμή να με επιλέξει και να με ρίξει απ’ ευθείας στα βαθιά δείχνοντας την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό μου και την ευχαριστώ γι’ αυτό. Πιστεύω ότι τα πήγα αρκετά καλά, στα πρώτα δύο παιχνίδια είχα λίγο άγχος και τρακ αλλά στην συνέχεια “πήρα τον αέρα” που λένε και ήμουν πολύ καλός .
Πιστεύω να δικαίωσα την Ομοσπονδία για την επιλογή μου.
Θέλω όμως να ευχαριστήσω το Δ.Σ του συλλόγου για την αμέριστη στήριξη στις επιλογές μου».

2 σχόλια:

  1. Θερμά συγχαρητήρια Νικόλα !!!! και σε ανώτερα σου εύχομαι.... ότι και αν διαλέξεις να κάνεις εγώ και το Δ.Σ θα είμαστε δίπλα σου ..... σε ευχαριστούμε για τις χαρές που μας δίνεις !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θερμά συγχαρητήρια Νίκο.

    Αλλά όχι και γέννημα του συλλόγου «Παγκράτιον»... εγώ στο σύλλογο Sogun τον γνώρισα αρκετά ΠΡΙΝ συσταθεί ο Παγκράτιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.